Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Ja kan nu veel meer publiek bij Albert. Kunnen ze nog harder zingen :Dk

Goede middag allen.
John ik zie en lees zo nu en dan dat jij wel erg vroeg uit bed komt, zo wordt je nooit slapend rijk.😆

Goede middag allen.
John ik zie en lees zo nu en dan dat jij wel erg vroeg uit bed komt, zo wordt je nooit slapend rijk.😆
Nee dat is iets wat ik ook niet wil want voor je het weet krijg je een blauwe envelop en geld geeft ook vaak een boel ellende en stress :Dk
Ik kijk dus maandelijks hoeveel mn banksaldo is en als dat teveel wordt dan sta ik vroeger op om het risico op nog rijker te voorkomen;)k

Haha ja ik las het net op nu.nl.

https://www.nu.nl/economie/6379230/...ess-3-euro-duurder-door-europese-heffing.html

Tja 2 wordt dus 5 en vijf wordt................................:juggle::juggle:. Goedkope dingen van een paar euro hoef je niet meer daar te bestellen.
Ja maar ze hebben dingen die ik hier echt niet weet uit te halen, niet eens in webshops. Misschien dan wel via BOL en Amazon. Door de handige jongens die dit importeren en voor 5 keer de prijs verkopen. Dan blijft zelf bestellen denk ik toch goedkoper als daar dan weer verzendkosten overheen komen.

5 Euro is veel maar het zal me niet altijd weerhouden denk ik.

Zo zocht ik bv hoezen voor mijn ventilators. Voorheen trok ik er een PMD-zak overheen. Maar zo'n hoes staat dan net wat netter. Ik kocht ze voor nog geen 2 euro. Staan bij Amazon voor bijna 13 euro. Tja...

Het zal op iets van 60 euro niet zoveel uitmaken maar ja iets van 3 euro gaat dan wel vrij duur worden.

Avond allemaal.

Goeienavond samen.

NicoleE dit is een goede dag topic, meestal korte reacties, maar mag ik vragen aan U wat die hoezen toevoegen

NicoleE dit is een goede dag topic, meestal korte reacties, maar mag ik vragen aan U wat die hoezen toevoegen
Houdt het stof eraf en ziet netter uit dan zo'n PMD zak. Die staan in een ruimte waar ik regelmatig binnen loop. Vond het met die PMD zakken zo'n rommeltje.

Zo zocht ik bv hoezen voor mijn ventilators. Voorheen trok ik er een PMD-zak overheen. Maar zo'n hoes staat dan net wat netter. Ik kocht ze voor nog geen 2 euro. Staan bij Amazon voor bijna 13 euro. Tja...
Een plasticzakje van het fruit is ook erg goed bruikbaar :Dk :Dk
Inderdaad zijn sommige dingen veel goedkoper op Temu en vrienden maar ja het echte besparen doe je straks niet meer op dingen van 1 of 2 euro denk ik. In veel gevallen niet.

Moge luitjes. Zo even water verversen.

Goeiemorgen vroege vogels

Moge Jeffrey en Albert en verversen is zo goed als klaar.

Mogguh, hier moet het verversen vd bak nog gebeuren. Ga eens even grondig bezig met de scapebak. Maar eerst rustig opstarten.

Moge Henny en Albert en ik ben klaar met alle klusjes thuis.

Mogguh, de klus zit er op. Later een update vandaag denk ik. 🙂 :koffie:
Zo naar een lfs, denk Dalen, de verwarming in de Lido (JBL) doet het niet meer, vd week al eens geprobeerd om hem te resetten dmv een poos vd stroom af en het knopje bovenin in te drukken met een cocktailprikker, maar niks meer. Temperatuur is nu ca 21 graden kamertemp. De vissen vinden het blijkbaar wel oke. Maar toch liever een verwarming in de bak.

Moge Corne en Albert en nu ik er toch ben roep ik gelijk middag allemaal.

Middag buurvrouw en daar in Emmen hebben ze nog steeds problemen met de klokken dus :Dk ;)k
Zo mn bord poffertje is op dus ik plof neer en dan................................

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan