Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Avond Henny maar ja goud is netjes maar ik had van de andere 2 dames wel meer verwacht. Maar goed je kan niet altijd op het podium staan moet je maar denken ;))

Tot morgen allemaal en we grossieren momenteel flink in de valpartijen op het OS.

Goedemorgen allemaal,

De laaste x vanuit een wit Oostenrijk helaas gaan we dalijk weer richting huis.
Screenshot_20260221_055012_Gallery.jpg

Dat zijn er niet zoveel dus :DD ;))

Moge Albert en ik haal de voet van het gas af want het eten is in huis en de bakken ververst dus ik kan rustig aan doen.
Je doet Altijd rustig aan volgens mij. :sorry: Ik zet de voet op t pedaal en de cruise control erop voor een rit noord. Maar eerst stofzuigen en dweilen.

Je doet Altijd rustig aan volgens mij. :sorry: Ik zet de voet op t pedaal en de cruise control erop voor een rit noord. Maar eerst stofzuigen en dweilen.
Ja je druk maken moet je niet willen Albert want dat heeft geen zin en het komt zoals het komt. De zon schijnt al voor jullie dus doe voorzichtig op de weg.

Hier nog droog Albert en knap werk van Jorrit inderdaad.
Je hebt het weleens gehad over commentatoren bij de MotoGP die teveel kletsten of enthousiast waren maar ja deze twee konden er ook wat van he :DD :DD

Mogge, en weer een regendag vandaag. Nou ja, die bekijken we wel van de droge zijde van het raam. Niks op de planning vandaag waarvoor we eruit zouden moeten.

Moge Albert maar ja dit is beter dan die vieze sneeuw en kou hoor van een week geleden. Als ik eruit moet neem ik wel een plu mee en de komende 2 weken komt het ook niet meer onder de 10 graden en woensdag zelfs 16 graden of hoger.
Tijd om de korte broek klaar te leggen en deze tot oktober niet aan te raken :DD :DD

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan