Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Bijten ze wel met dit weer. Mijn ervaring was met zonnig warm weer had je een slechte vangst
Gisteravond zat ik 50mtr verder en had ik er 16 in 3 uurtjes, nu 1 aanbeet in 2 uur en ook nog niet geland, schoot los, elastiek helemaal uitgerekt. Zal wel een dikke brasem zijn geweest oid.

Denk dat ze net als mij met die warmte geen zin hebben om zich in te spannen :DD

Goedemorgen zon.
IMG_8456.jpeg

Goedemorgen

Moge Albert en hoeveel heb je er al gevangen?
Jij bent de eerste John .

Alvast schitterende transfer gedaan Forbs van Ajax . Wat een partij speelde die kerel .
Dat voor zijn eerste partij dit seizoen . Het beloofd alvast .....
Alvast bedankt Ajax voor het koopje .....

Goedesmorgens. Paar uurtjes gehengeld. De auto voorzien van benzin aus Deutschland en naar de bouwmarkt geweest voor een stuk tuinhout.
En wachten op Doar Hejt Lign.. oftewel DHL.

Middag allemaal en hier wachten we ook op DHL Albert dus je zal daar nog wel een poosje geduld voor moeten hebben want ze komen eerst hier langs.

Zo ze komt eraan Albert want bij ons is het afgeleverd.

Het is inmiddels 30 graden dus ik doe niks meer vandaag en morgen ook niet denk ik. Nou ja zaterdag weer heerlijk koel met 20-21 graden.

Goedemiddag

Hier ook een pakket, bezorger zag er behoorlijk verhit uit. Ik heb de goede man een fles limonade in de hand gedrukt. Het minste wat je kunt doen voor mensen die in deze intense hitte werken.

Goedemiddag

Hier ook een pakket, bezorger zag er behoorlijk verhit uit. Ik heb de goede man een fles limonade in de hand gedrukt. Het minste wat je kunt doen voor mensen die in deze intense hitte werken.
Hier was het een jongedame, of ze er verhit uit zag? K heb haar maar niet binnen gelaten. 😉 Voor je t weet wordt je aangeklaagd.

Avond heren. Nou ja de boetes kunnen in Zwitserland fors zijn maar ze kijken naar je inkomen vaak en dat zouden ze hier ook eens moeten doen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan