Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag, oogmeting weer gedaan en behoorlijke verbetering sinds vorige week na week lang 4x per dag druppelen. Maar wel nieuwe bril en glazen, en een zonnebril op sterkte met gepolariseerd glas erbij. Gaat weer een paar €€€€€ kostten. Maar t is voor goed zicht natuurlijk.

Goedemorgen allemaal,

Er is alweer een week voorbij gevlogen.

Moj’n leu

Morguh. De sloapkop is al heul errug wakker en behalve Lady, ik ook😀

pH elektrode staat in reinigingsvloeistof.

Laatst bewerkt:
Goedemorgen, water ververst in 2 aquaria, van de Lido het filter wat gereinigd, de stroming was aardig minder laatste tijd, paar van de bakken vd 902 zaten aardig dichtgeslibt. Nu kan ie weer ene tijd.

Koffietijd met n plak krentewegge met roomboter..

Goedemorgen, nog paar uurtjes thuis aan het werk en dan lekker weekend

Goeiesmiddags! Hier nog steeds elke dag een paar uur in de tuin bezig, zo zwaar werk! Die stapelblokken wegen 30 kilo, pffff Vanavond komen vrienden weer uit Rotterdam om te helpen.😊

Goedemiddag.
Dat je hulp krijgt @Henny is hartstikke fijn! Erg lief van ze.

Goeieavond dames en heren

Avond. Zweten na de wandeling. Maar goed, nu lekkere rustige avond.

Avond, en prettig weekend alvast voor iedereen. 😎

Goedemoggel.

Goedemorgen. Het zonnetje schijnt hier al.😊

Mogge Henny, hier nog weinig zon tot nu toe. Bewolking overheerst.

Morge.

@nilo1804 Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Middag. Mannetjes zijn geweest. Nu hele toilet schoonmaken.

Middag, egaa invallen op t werk. Zoon met de vriendin naar een bezoekje en samen uit eten. Dus weer baas in eigen huis hier.

Avond allemaal,

Straks een verjaardag van een vriendin van mij. Nu eerst even eten koken 🍽.

Goedenavond.

Een dagje thuis bezig geweest met opruimen en schoonmaken. Jammer dat de schoonmaakster maar 1x in de 2 weken komt en we nog wel wat zelf moeten doen :DD. Morgen een feest van een familievriend die 70 wordt. Iedere 5 jaar geeft hij een groot feest en dat staat altijd garant voor gezelligheid en veel eten en drinken!

Een dagje thuis bezig geweest met opruimen en schoonmaken. Jammer dat de schoonmaakster maar 1x in de 2 weken komt en we nog wel wat zelf moeten doen :DD. Morgen een feest van een familievriend die 70 wordt. Iedere 5 jaar geeft hij een groot feest en dat staat altijd garant voor gezelligheid en veel eten en drinken!
Vaker inhuren dus :deal:

@Fozzy is zou eerlijk gezegd niet weten wat de verzekering zou moeten betalen. De rekening van de loodgieter zal ik toch echt zelf moeten betalen en verder geen echte schade behalve dat ik een wandje zal moeten sauzen en misschien een nieuw plafond.

Goeiemorgen lezers

Goedemorgen. Fijne zondag allen. Geniet van het weer en de mensen om je heen. En van alle kleine en grote dingen.
❤️

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan