O dat is al vrij lang en hoelang dat wist ik niet eens.
je hebt er al de hele dag om gevraagd dus nu krijg je het .Zo het gaat flink tekeer met veel regen, donder en bliksem.
Ja ik ben je ook heel dankbaar👍je hebt er al de hele dag om gevraagd dus nu krijg je het .
Ja het is natuurlijk vakantie en dat is ieder weer een rustige tijd.Wat een rust hier op de ‘vroege’ avond, is dit komkommertijd? Of dooft het forum toch langzaam uit na al die leuke jaren. 😕

zonNou dat was gister even na 8 uur genieten met donder en bliksem en heel wat water. De tuin stond snel blank maar dat is alweer weggezakt maar het is een stuk koeler nu.
De komende 2 weken niet boven de 22 graden dus wat wil je meer.
O dat zit ook in het pakket want elke dag zien we ook wel de zon als ik het mag geloven maar niet zo warm en wat water elke dag voor de tuin en het verversen van de aquaria.

Warmte. 25+ graag 4 weken lang. Minstens 4wkn. Mag ook tot SinterklaasNou dat was gister even na 8 uur genieten met donder en bliksem en heel wat water. De tuin stond snel blank maar dat is alweer weggezakt maar het is een stuk koeler nu.
De komende 2 weken niet boven de 22 graden dus wat wil je meer.
Dat verzoek is bij deze afgewezenWarmte. 25+ graag 4 weken lang. Minstens 4wkn. Mag ook tot Sinterklaas
liggen ook 2 hete ijsberen op die kamer die warmte afgeven snachts .Dat verzoek is bij deze afgewezen
Misschien dat het bij jullie de komende 2 weken iets warmer is dan hier maar 22 is mij genoeg Albert. De nano op de slaapkamer heeft alweer de cooler nodig want daar loopt het zo op naar 26-27 graden.
Moge binnenkomers.
Nou met de warmte maar 1 want ik kan dan niet slapen en ga dan in de woonkamer liggen want daar is het iets koeler. Allemaal erg leuk die renovatie maar de warmte gaat er heel erg slecht meer uit.liggen ook 2 hete ijsberen op die kamer die warmte afgeven snachts .
Gelukkig gaan wij, de mensheid, niet over het weer.Dat verzoek is bij deze afgewezen
Misschien dat het bij jullie de komende 2 weken iets warmer is dan hier maar 22 is mij genoeg Albert. De nano op de slaapkamer heeft alweer de cooler nodig want daar loopt het zo op naar 26-27 graden.
Moge binnenkomers.
Nou je weet naar nooit wie er boven aan de knoppen draaitGelukkig gaan wij, de mensheid, niet over het weer.

Jawel hoor. De Drie-eenheid.Nou je weet naar nooit wie er boven aan de knoppen draait![]()

O nee hoor ik heb liever dit dan die vieze hitte. Gaat na vandaag weer wat koeler worden met zo n 22 graden dus prima toch.iemand stond hier dagen te schreeuwen om regen en straks zal diezelfde weer klagen odat het teveel regend
John voor mensen die nu paar weekjes verlof hebben nu en zich hele jaar suf werken is dit echt niet zo plezant . Sommige hebben uitstapjes geplant , huisje gehuurd of vakantie in hotel geboekt . Mensen hebben 15 dagen vrij en als er daarvan 10 dagen hebt met af en toe regen terwijl je anderhalve maand achter de rug hebt met enkel maar zonneschijn is dit echt niet zo plezant . 22 a 23 graden is idd wel beter dan die duivelse 30 .O nee hoor ik heb liever dit dan die vieze hitte. Gaat na vandaag weer wat koeler worden met zo n 22 graden dus prima toch.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.