Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

O dat is al vrij lang en hoelang dat wist ik niet eens.

Zo het gaat flink tekeer met veel regen, donder en bliksem.

Wat een rust hier op de ‘vroege’ avond, is dit komkommertijd? Of dooft het forum toch langzaam uit na al die leuke jaren. 😕

Goedemorgen allemaal.

Wat een rust hier op de ‘vroege’ avond, is dit komkommertijd? Of dooft het forum toch langzaam uit na al die leuke jaren. 😕
Ja het is natuurlijk vakantie en dat is ieder weer een rustige tijd.

Goedemorgen

Nou dat was gister even na 8 uur genieten met donder en bliksem en heel wat water. De tuin stond snel blank maar dat is alweer weggezakt maar het is een stuk koeler nu.
De komende 2 weken niet boven de 22 graden dus wat wil je meer.

Moge Stefan en je leest al dat de regen ons heeft bereikt gister :DD

Nou dat was gister even na 8 uur genieten met donder en bliksem en heel wat water. De tuin stond snel blank maar dat is alweer weggezakt maar het is een stuk koeler nu.
zon

O dat zit ook in het pakket want elke dag zien we ook wel de zon als ik het mag geloven maar niet zo warm en wat water elke dag voor de tuin en het verversen van de aquaria.

Nationale feestdag hier vind je geen winkel die open is hoor .

Dat wordt honger lijden dus :DD :DD

Warmte. 25+ graag 4 weken lang. Minstens 4wkn. Mag ook tot Sinterklaas

Warmte. 25+ graag 4 weken lang. Minstens 4wkn. Mag ook tot Sinterklaas
Dat verzoek is bij deze afgewezen :pp
Misschien dat het bij jullie de komende 2 weken iets warmer is dan hier maar 22 is mij genoeg Albert. De nano op de slaapkamer heeft alweer de cooler nodig want daar loopt het zo op naar 26-27 graden.

Moge binnenkomers.

Misschien dat het bij jullie de komende 2 weken iets warmer is dan hier maar 22 is mij genoeg Albert. De nano op de slaapkamer heeft alweer de cooler nodig want daar loopt het zo op naar 26-27 graden.

Moge binnenkomers.
liggen ook 2 hete ijsberen op die kamer die warmte afgeven snachts .

liggen ook 2 hete ijsberen op die kamer die warmte afgeven snachts .
Nou met de warmte maar 1 want ik kan dan niet slapen en ga dan in de woonkamer liggen want daar is het iets koeler. Allemaal erg leuk die renovatie maar de warmte gaat er heel erg slecht meer uit.

Ik zeg alvast middag allemaal.

Moge binnenkomers.
Gelukkig gaan wij, de mensheid, niet over het weer.

Avond allemaal.

Avond Stefan.

Ja het regent weer.

Nu komt het met bakken uit de hemel en de tuin staat al blank.

iemand stond hier dagen te schreeuwen om regen en straks zal diezelfde weer klagen odat het teveel regend

iemand stond hier dagen te schreeuwen om regen en straks zal diezelfde weer klagen odat het teveel regend
O nee hoor ik heb liever dit dan die vieze hitte. Gaat na vandaag weer wat koeler worden met zo n 22 graden dus prima toch.

O nee hoor ik heb liever dit dan die vieze hitte. Gaat na vandaag weer wat koeler worden met zo n 22 graden dus prima toch.
John voor mensen die nu paar weekjes verlof hebben nu en zich hele jaar suf werken is dit echt niet zo plezant . Sommige hebben uitstapjes geplant , huisje gehuurd of vakantie in hotel geboekt . Mensen hebben 15 dagen vrij en als er daarvan 10 dagen hebt met af en toe regen terwijl je anderhalve maand achter de rug hebt met enkel maar zonneschijn is dit echt niet zo plezant . 22 a 23 graden is idd wel beter dan die duivelse 30 .

Ja het moet ook niet 27/7 regenen want dat verveelt ook maar af en toe een bui met 22 graden is niet verkeerd denk ik.
Die hele warme dagen was ook niks en al helemaal niet voor oudere mensen en mensen met astma bijvoorbeeld. Maar ja welk weer je ook hebt, je zult nooit meemaken dat iedereen tevreden is.

Goedemorgen allemaal en het hoost weer lekker.

Goedemorgen

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan