Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Als het hier ( Belgie )uit de hand loopt en schulden niet afbetaald worden ,wordt een transferverbod gegeven enz. Meestal voorkomen ze het failliet zijn . Er zitten overal clubs tussen die het beter weten . In Belgie heeft bv Beerschot al meer stamnummers gehad , dan dat ze deftige transfers hebben gedaan .

is in strijd met de europese richtlijnen maar daar vegen Nederlanders , Italianen en Spanjaarden hun hol aan Albert . Hier hebben we ook zo'n club en stadsbestuur waar via speciale contructies de arena gebouwd is op kosten van de stad . Enkel de stad beheert door stel idioten heeft nu ruim 2 miljard euro schulden en na de verkiezing gaan ze nu 300 stadsarbeiders ontslaan ....

wel typisch dat de gemeente Vitesse niet redt samen met de knvb, terwijl Enschede dat destijds wel deed met FC Twente. Die zagen wat voor impact de club in de regio had.

https://www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/licenties/17625/tijdlijn-de-crisis-bij-fc-twente
Van Nieuws.nl:

De burgemeester spreekt zijn morele steun uit, maar laat weten dat Vitesse niet hoeft te rekenen op financiële hulp van de gemeente. "In het verleden is daar wel sprake van geweest. Maar de gemeente dient niet als vangnet. Zo is het Nederlandse betaald voetbal ook niet georganiseerd."

Mogge. Ontbijtje. Koffers en aanverwant in de auto en dan laten we de ‘drukbevaren’ Moezel achter ons richting het altijd mooie Vechtdal.
Heel wat luxe riviercruises en vrachtschepen voorbij zien gaan elke dag.

IMG_8439.jpeg
IMG_8438.jpeg

ja is echt prachtig Albert , maar begin juli veel minder boten zien passeren wegens een defecte sluis waar ze paar weken werk aan hebben gehad .
Veilige terug reis ....

Middag Albert. Ik zou als het daar zo mooi is niet weer op vakantie gaan want dat scheelt een boel geld :DD ;))

Oh. Ik dacht dat er een dag/avond shift was…. Ideetje misschien?
Nou het is iets dat we vrijwillig doen dus dat lijkt me geen goed idee, want dan zou ik bijvoorbeeld "verplicht" van 15.00-22.00 online moeten zijn en dat is niet te doen. Overdag kijk ik tientallen malen op het forum en de collega s zijn er ook vaak wel maar 24/7 kunnen we niet aanwezig zijn want ja we hebben ook andere dingen en prive natuurlijk.
Als we nu na een halve dag nog niks hebben gedaan dan snap ik de opmerking maar in de regel wordt een report vrij snel opgepakt door een van ons.
Misschien is het een idee om een potje geduld te kopen voor degene die het te lang vinden duren ;))

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan