Van Nieuws.nl:wel typisch dat de gemeente Vitesse niet redt samen met de knvb, terwijl Enschede dat destijds wel deed met FC Twente. Die zagen wat voor impact de club in de regio had.
https://www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/licenties/17625/tijdlijn-de-crisis-bij-fc-twente
Je kan ook John vragen die is kei in verf roeren .Goedemorgen,
Vandaag weer verder met schilderen
Ik kan niet garanderen dat ij ook daar niet teveel mee morsJe kan ook John vragen die is kei in verf roeren .

Zeker, maar we hebben nog een weekje thuis. Paar dagen rond fietsen ergens. Fietsknooppuntroutes, en paar keer lekker ad waterkant met een paar hengels.Vakantie gaat altijd veel te snel voorbij Albert .
Op een orchideeënforum hadden we hetzelfde probleem. Lijkt voor nu opgelost door Cloudflare te gebruiken.Vladimir P. Is ook weer wakker. @jessicapilon @nilo1804 , @Ed Tensen en @Marcel kun je nog wat verzinnen om deze voor altijd eruit te wippen?
Nee dat niet en het is zo straks al opgelost maar ja het is niet zo dat wij 24/7 op het forum zitten hoorBeheer zit aan de bbq met zn allen denk ik…..

Oh. Ik dacht dat er een dag/avond shift was…. Ideetje misschien?Nee dat niet en het is zo straks al opgelost maar ja het is niet zo dat wij 24/7 op het forum zitten hoor![]()
😉Nou het is iets dat we vrijwillig doen dus dat lijkt me geen goed idee, want dan zou ik bijvoorbeeld "verplicht" van 15.00-22.00 online moeten zijn en dat is niet te doen. Overdag kijk ik tientallen malen op het forum en de collega s zijn er ook vaak wel maar 24/7 kunnen we niet aanwezig zijn want ja we hebben ook andere dingen en prive natuurlijk.Oh. Ik dacht dat er een dag/avond shift was…. Ideetje misschien?

Niet????Nee dat niet en het is zo straks al opgelost maar ja het is niet zo dat wij 24/7 op het forum zitten hoor![]()
Nee Hans we hebben afgesproken dat we elke dag van 10-12 ook even slapenNiet????
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.