Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Klopt Nicole en veel kunnen al amper de energie rekening betalen laat staan de kosten van een airco en het stroomverbruik. Een airco is leuk en een jacuzzi ook maar ja dat is lang niet voor iedereen weggelegd.
ik kan jou een hamster met rad en alternatorke verkopen , kan je je eigen ernergie opwekken .

ik kan jou een hamster met rad en alternatorke verkopen , kan je je eigen ernergie opwekken .
Ja die hadden we altijd maar ja die is gaan hemelen omdat ik hem de hele dag in het rad liet rennen voor stroom :DD :DD
Dat beest rende niet eens genoeg stroom bijeen voor mn nano;))

Ja die hadden we altijd maar ja die is gaan hemelen omdat ik hem de hele dag in het rad liet rennen voor stroom :DD :DD
Dat beest rende niet eens genoeg stroom bijeen voor mn nano;))
hamster in rad in combinatie met doosjes geduld lijkt me prima geschikt om aan jou te verkopen .

Klopt Nicole en veel kunnen al amper de energie rekening betalen laat staan de kosten van een airco en het stroomverbruik. Een airco is leuk en een jacuzzi ook maar ja dat is lang niet voor iedereen weggelegd.
Juist.
Ik schrok laatst van wat iemand die in een soortgelijk appartement als ik woon aan energie betaalt. 600 Euro, ik dacht dat ik een rolberoerte kreeg. Dat zou ik niet op kunnen brengen. Energieverbruik van zo'n airco valt relatief gezien mee John. Verbruik op jaarbasis is niet te vergelijken met het hebben van een of meerdere grote bakken. Je moet denken, zo'n airco loopt maar een beperkt aantal dagen per jaar.
Ik verbruik weinig stroom, dat bleek wel toen ik de Fusion de deur uit deed. Mijn stroomverbruik halveerde!
Laat ik (de oude airco) de vorige hittegolf 4 - 5 dagen aan hebben gehad. Daguren. 's Nachts koelde het behoorlijk af en stond hij uit, maar wel de deur open. En dan 's morgens als de deur dicht ging de airco weer aan tot bedtijd. Die airco trok het niet meer, die stond al de uren dat hij aan stond te brullen. Nog een reden om hem niet heel vaak aan te hebben 🙂
Hopelijk gaat dat met deze beter.

Nou met energie valt het mee en wij zitten op zo n 3600 electra en 700 gas en betalen maandelijks rond de 150 euro. Voor de renovatie was dat een stuk hoger overigens.
Maar ja het nadeel is nu dat de warmte er amper uitgaat en het op de slaapkamers geen doen is.

Aan t wachten op Trunkrs met de bestelling van Kammieshop. Die leveren dus gewoon in de avond ook met levende have.
Ergens tussen 2034 en 2234 staan ze op de stoep.

Nou met energie valt het mee en wij zitten op zo n 3600 electra en 700 gas en betalen maandelijks rond de 150 euro. Voor de renovatie was dat een stuk hoger overigens.
Maar ja het nadeel is nu dat de warmte er amper uitgaat en het op de slaapkamers geen doen is.
Wat denk je van de warmte die je aquaria, weet niet hoeveel je er nog hebt, afgeven? De kikkerbakken hier zijn overdag rond de 30 graden en aquarium 25, die overwarmte gaat ook de kamerin deels door ventilatieruimte ventilatoren uiteraard.

Wat denk je van de warmte die je aquaria, weet niet hoeveel je er nog hebt, afgeven? De kikkerbakken hier zijn overdag rond de 30 graden en aquarium 25, die overwarmte gaat ook de kamerin deels door ventilatieruimte ventilatoren uiteraard.
Nou er staan in de kamer nog maar 2 van de 6 die er eerder stonden en dat zijn dichte bakken en ja dat zal wat warmte afgeven maar daardoor wordt het geen 26,5 in de kamer. Op ons kamerraam staat de hele dag de zon te loeien en dat is te merken .
Ik heb een Fusion120 staan en een Splendid 100.

Spiegelfolie aanbrengen.. leuk ook voor de gluurders.
Hou er wel rekening mee dat John 4 a 5 maal ga wandelen per dag . Als hij in die spiegel kijkt , ok scherven brengen geluk , maar iedere dag een kapot gesprongen raam wordt ook duur op een bepaald moment .

Tja dat was een domme fout maar het bedrijf dat het systeem moet aanpassen die kunnen dat niet op zo n korte termijn en vandaar dat het niet werkt dit weekend.
Ja, maar lijkt me dat je daar toch aan denkt? Veld was te kort en dan ligt die sensor voor het systeem dus ook fout. Lijkt me niet zo moeilijk

Ja, maar lijkt me dat je daar toch aan denkt? Veld was te kort en dan ligt die sensor voor het systeem dus ook fout. Lijkt me niet zo moeilijk
Ja dat is ook zo maar ja het bedrijf wat zo n apparaat weer moet aanpassen zal wel niet gelijk dat kunnen doen. Het zijn vast geen ambtenaren maar het tempo en de service lijkt er wel op :DD

Ja dat had ik voor het gemak vergeten, die renovatie. Hier slecht geïsoleerd en nog blijft het lang hangen, helaas.
Hier een ramp. Bellen beneden aan en nog voordat ik bij mijn eigen voordeur ben, wordt er op geklopt, een pakje neergesmeten en weg is hij. Ook als er getekend moet worden voor een pakje. Dit gebeurde de laatste keer met een SSD schijf. Am*c gebruikt dit bedrijf voor bezorging. Dus ook voor de wat duurdere hardware.
Ergens tussen 2034 en 2234 staan ze op de stoep.
Wow wat laat nog. Als het winterdag was en donker, deed ik niet eens meer open.

😕 Ja dat had ik voor het gemak vergeten, die renovatie. Hier slecht geïsoleerd en nog blijft het lang hangen, helaas.

Hier een ramp. Bellen beneden aan en nog voordat ik bij mijn eigen voordeur ben, wordt er op geklopt, een pakje neergesmeten en weg is hij. Ook als er getekend moet worden voor een pakje. Dit gebeurde de laatste keer met een SSD schijf. Am*c gebruikt dit bedrijf voor bezorging. Dus ook voor de wat duurdere hardware.

Wow wat laat nog. Als het winterdag was en donker, deed ik niet eens meer open.
Tijdstip wordt live aangepast, ik zal mn review vd bezorger ff melden aan je..
IMG_0118.jpeg

Ja dat had ik voor het gemak vergeten, die renovatie. Hier slecht geïsoleerd en nog blijft het lang hangen, helaas.
Voorheen werd het door de zon die de hele dag op de ramen staat ook wel warm maar nu is met de isolatie alles potdicht en kan de warmte er niet meer uit en ook niet als het in de nacht afkoelt. Maar goed het gasverbruik is wel ongeveer gehalveerd dus dat scheelt al flink en de zonnepanelen leveren ook 1600kW op.

Tijdstip wordt live aangepast, ik zal mn review vd bezorger ff melden aan je..
Bekijk bijlage 389946
Oh dat is wel erg netjes. Dat was in "mijn tijd" nog niet. Hier bezorgen ze trouwens niet met een auto maar met een bakfiets.
Voorheen werd het door de zon die de hele dag op de ramen staat ook wel warm maar nu is met de isolatie alles potdicht en kan de warmte er niet meer uit en ook niet als het in de nacht afkoelt. Maar goed het gasverbruik is wel ongeveer gehalveerd dus dat scheelt al flink en de zonnepanelen leveren ook 1600kW op.
Hint hint :DD

Nee flauw geintje, kon het even niet laten.

Netjes wat je bespaart op gas en elektra na de renovatie. Hitte die blijft hangen is hartstikke vervelend natuurlijk.

Als de warmte eenmaal in huis zit, in muren en meubels, dan koelt het hier met de deur 's nachts open wel af, maar zo gauw die deur in de ochtend ook dicht gaat loopt het heel snel weer op. Dat is denk ik bij jou ook het probleem, toch?

Oh dat is wel erg netjes. Dat was in "mijn tijd" nog niet. Hier bezorgen ze trouwens niet met een auto maar met een bakfiets.

Hint hint :DD

Nee flauw geintje, kon het even niet laten.

Netjes wat je bespaart op gas en elektra na de renovatie. Hitte die blijft hangen is hartstikke vervelend natuurlijk.

Als de warmte eenmaal in huis zit, in muren en meubels, dan koelt het hier met de deur 's nachts open wel af, maar zo gauw die deur in de ochtend ook dicht gaat loopt het heel snel weer op. Dat is denk ik bij jou ook het probleem, toch?
Wel vreemd want op hun site vermelden ze:
Wij verzenden uw bestelling met PostNL..
Wij hanteren de tarieven die door PostNL zijn vastgesteld.
De Tarieven worden weergegeven in de webshop op het moment dat u gaat betalen of u kunt deze laten berekenen in de winkelwagen.

Warmte blijft hier ook wel in huis, nu alle ramen open en een ventilator erbij aan voor wat extra luchtverplaatsing. En snachts onder een dun lakentje.
Gelukkig slaap ik er prima om. Weinig last van de warmte met slapen. Vlak voor nar bed gaan ff douchen en hup. Snurken.

Wel vreemd want op hun site vermelden ze:
Wij verzenden uw bestelling met PostNL..
Wij hanteren de tarieven die door PostNL zijn vastgesteld.
De Tarieven worden weergegeven in de webshop op het moment dat u gaat betalen of u kunt deze laten berekenen in de winkelwagen.

Warmte blijft hier ook wel in huis, nu alle ramen open en een ventilator erbij aan voor wat extra luchtverplaatsing. En snachts onder een dun lakentje.
Gelukkig slaap ik er prima om. Weinig last van de warmte met slapen. Vlak voor nar bed gaan ff douchen en hup. Snurken.
Misschien dat het veranderd is, maar ik kan me ook niet herinneren dat het op hun website gestaan heeft. Ik vond het een grote tegenvaller in elk geval.

Ik slaap gelukkig ook nog steeds goed met die warmte, maar wel met de ventilator aan erbij. Ben ik eenmaal vertrokken, dan ben ik ook ècht vertrokken.

Ja dat klopt hoor en het duurt wel even voor dat effect weg is. Nou ja het is nu 23 terwijl het vanmiddag in de kamer 26,5 was en om 5 uur morgenvroeg gaat de deur weer open.

Aan t wachten op Trunkrs met de bestelling van Kammieshop. Die leveren dus gewoon in de avond ook met levende have.
Ja er zijn leden in de chat die regelmatig vissen door hun bezorgd krijgen en doorgaans na 6 uur.

2 x een audi a4 en 2x een a6 gechipt tot ruim 300pk.
Sinds kort een superb 2.0 tsi 4x4 272pk 5.6sec 0/100 deze gaat na de garantie periode gechipt worden naar 360pk en 460nm. Kan niet wachten😅
Waarom geen Audi RS6 genomen..... 😛
Een superb naar de 360pk is ook leuk !

Hier nu een Subaru WRX STI deze had 265pk standaard, nu naar de 400pk gebracht.😎
In het knal-blauw en gouden wielen zoals t hoort natuurlijk.
En aan de andere kant hier ook een Lotus Elise staan met 'maar' 140pk maar omdat deze zo licht is geeft dat ook een hele belevenis.

Sorry voor de niet autoliefhebbers voor deze afdwaling.
Goede Avond !

Ja dat klopt hoor en het duurt wel even voor dat effect weg is. Nou ja het is nu 23 terwijl het vanmiddag in de kamer 26,5 was en om 5 uur morgenvroeg gaat de deur weer open.
Ik moest eens even naar de temp in Grun kijken omdat het bij jou binnen al zo lekker afgekoeld was. 18 tegenover nog 26 hier.
Ik morgen eens kijken hoever ik de temp binnen omlaag kan krijgen. Testmodus aan hihi.

Waarom geen Audi RS6 genomen..... 😛
Een superb naar de 360pk is ook leuk !

Hier nu een Subaru WRX STI deze had 265pk standaard, nu naar de 400pk gebracht.😎
In het knal-blauw en gouden wielen zoals t hoort natuurlijk.
En aan de andere kant hier ook een Lotus Elise staan met 'maar' 140pk maar omdat deze zo licht is geeft dat ook een hele belevenis.

Sorry voor de niet autoliefhebbers voor deze afdwaling.
Goede Avond !
Vind je het erg dat ik het gewoon bij een ouwe trappert houd? :DD
Lijkt wel geheimtaal wat jullie spreken :DD

Goedemorgen allemaal. Het is buiten een heerlijke 17 graden dus de deur gaat zo open en we pakken een kop koffie.

Jij bent vroeg wakker!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan