Avond muggenzifters, azijnzeikers en puntenneukers

Ik wens iedereen alvast een fijne nacht

Ik wens iedereen alvast een fijne nacht

Insgelijks.Avond muggenzifters, azijnzeikers en puntenneukers![]()
Ik wens iedereen alvast een fijne nacht![]()
![]()
Uw antwoord is juist! U mag niet door naar de volgende ronde. Dit was de laatste rondeIk zou zeggen het gedeelte genaamd Avond. Om precies te zijn: Tussen 1800 en 0.00.

Ik zei het vorige week al maar kom die maar langsbrengen en dan kun je ze opgevouwen morgen na 10 uur weer ophalen.Zoek nog iemand om een wasmand vol met handdoeken op te vouwen.
Ja, daag. T is al klaar hoor… altijd zo lang wachten hier op een antwoord.Ik zei het vorige week al maar kom die maar langsbrengen en dan kun je ze opgevouwen morgen na 10 uur weer ophalen.
Jeetje ik dacht dat ik geen geduld had maar voor jouw is 16 min wachten al te lang dusJa, daag. T is al klaar hoor… altijd zo lang wachten hier op een antwoord.
Heb nu wel een kop thee verdient met een gevulde koek.
Dat zei je vorige week ook, volgens mij is je glazen bol een beetje troebelmaar we gaan naar de 4-5 graden

Nou dat is wat ik las op weerplaza maar misschien is die net zo slecht als de betaal app van Albert want die echte winterperiode hebben we ook niet gezienDat zei je vorige week ook, volgens mij is je glazen bol een beetje troebel![]()

Wil je mij dr ff buiten laten?Nou dat is wat ik las op weerplaza maar misschien is die net zo slecht als de betaal app van Albert want die echte winterperiode hebben we ook niet gezien![]()
![]()
Ik vind het aardig winters met alle sneeuw, ijzel en kou hier. Maar jij ziet liever het soort winter zoals ze in Amerika hebbenNou dat is wat ik las op weerplaza maar misschien is die net zo slecht als de betaal app van Albert want die echte winterperiode hebben we ook niet gezien![]()
![]()

Haha, wie riep hier laatst dat er weer een winterse periode aan zou komen en dat weerplaza minder betrouwbaar is?Wil je mij dr ff buiten laten?
Ik zie het liefst een winter met temperaturen van rond de nul graden maar zeker geen sneeuw, ijs of ijzel want die troep brengt alleen maar ellende.Maar jij ziet liever het soort winter zoals ze in Amerika hebben

Bewijst wel weer wat voor sissies die noordelingen zijn zeg.. en wat Maxima doet, zouden meer mensen een voorbeeld aan moeten nemen. Beetje meer inzetten voor de medemens en maatschappij.Nou hier is alles weer in paniek en is of gaat dicht:
https://www.rtvnoord.nl/natuur/1376...zout-raakt-op-vanaf-2030-uur-geen-bussen-meer
Avond Albert.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.