Fozzy
Well-known member
Zo merk je weer hoe kwetsbare een mens is. T kan van t ene op ander moment zomaar afgelopen zijn.Tja, weet niet echt hoe ik iedereen moet begroeten vandaag. Goedenavond is het niet.
Zo merk je weer hoe kwetsbare een mens is. T kan van t ene op ander moment zomaar afgelopen zijn.Tja, weet niet echt hoe ik iedereen moet begroeten vandaag. Goedenavond is het niet.
Ja. Weet jij ook alles van.Zo merk je weer hoe kwetsbare een mens is. T kan van t ene op ander moment zomaar afgelopen zijn.
Gelukkig is het nog niet zo ver, maar van het positieve uitgaan en op spoedig herstel 😉T kan van t ene op ander moment zomaar afgelopen zijn.
Ja, ik ging smorgens naar mn werk en werk 1,5 dag later wakker op de ic. Hartstilstand, gelukkig niks van overgehouden behalve dat ik nu dus met een icd rondloop en medicijnen slik, gelukkig maar 1,5 per dag. Ik ben dankbaar dr ik er nog zijn mag.Ja. Weet jij ook alles van.
Dat hoop ik (en weet zeker) de rest van het forum ook. Heb helaas veel herseninfarcten in mijn directe omgeving gezien en weet wat het met je kan doen.Gelukkig is het nog niet zo ver, maar van het positieve uitgaan en op spoedig herstel 😉
Gelukkig zijn er ook veel mensen die met een klein restverschijnsel weer verder kunnen. Daar hoop ik maar op.Dat hoop ik (en weet zeker) de rest van het forum ook. Heb helaas veel herseninfarcten in mijn directe omgeving gezien en weet wat het met je kan doen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.