Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Garnalen zijn vanacht nog wel even bezig met de paksoi.
Welterusten mensen.
20260317_221858.jpg

Mogguh deze woensdag.

Moj’n leu

Mogguh! We hebben allebei spierpijn van het tuinwerk! Vandaag maar even rustig aan.

Morge.

Goedemiddag, iedereen al naar het stembureau geweest? Ik heb maar op een lokale partij gestemd, de landelijke partij die ik voor ogen had stond hier niet op de lijst.

Goedemiddag, iedereen al naar het stembureau geweest? Ik heb maar op een lokale partij gestemd, de landelijke partij die ik voor ogen had stond hier niet op de lijst.
Ja hier ook gestemd, op een gelijkgestemde ;-).

Even in de tuin bezig geweest. Lekker in het zonnetje zonder jas. Nu begonnen met het avondeten, gebakken aardappelen, bloemkool met kerriesaus en een kipburger.

Middag, ff soepje en broodje en dan aan de wandel richting het Stemhokje. En dan de wandeling afmaken.

Avond, de plicht even gedaan. En nu weer rustig op de bank

Avond allemaal

Avond. Aan de thee hier. Ega uurtje badmintonnen. Hopelijk komt ze niet, zoals 2 weken terug, eerder naar huis om naar de HAP te moeten voor een behandeling aan een snee boven dr oog door een hyperactieve ploeggenoot met uitschietend racket.

Avond. Aan de thee hier. Ega uurtje badmintonnen. Hopelijk komt ze niet, zoals 2 weken terug, eerder naar huis om naar de HAP te moeten voor een behandeling aan een snee boven dr oog door een hyperactieve ploeggenoot met uitschietend racket.
Heb jij je oude helm niet meer? Kan ze die op doen:!

Mogguh!

Goeiesmiddags. Vanmorgen boodschappen gedaan en na de boterham weer de tuin in. Er moeten nog twee struiken verplaatst worden, dan is dat zware rotwerk klaar.😀

Middag, weekend. Even broodjes gegeten en de Lido eerst even verversen. Morgen de andere bak. Vanmiddag naar de LFS voor in elk geval diepvriesvoer en wat ander grut. En misschien wat Oto’s voor het donkere bakje.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan