Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

goedemorgen op de komende mooie zonnige dag 🤪

Moj'n leu

Middag, weekend, en even oogmeting gedaan bij opticien, eerst een weekje druppelen met Hylo Parin druppels ivm beschadigingen hoornvlies. En dan nieuwe meting. Maar vd druppels kom ik niet weer af zegt ie.

Goedemiddag

Middag, weekend, en even oogmeting gedaan bij opticien, eerst een weekje druppelen met Hylo Parin druppels ivm beschadigingen hoornvlies. En dan nieuwe meting. Maar vd druppels kom ik niet weer af zegt ie.
Dat is minder Albert. Goed dat de opticien dit probleem gespot heeft.

Avond dames en heren.

Goeieavond lezers

Vanmorgen mailtje vd verzekeraar, de ‘gestolen’ laptop vd zoon is volledig vergoed. Geld inmiddels ook al op rekening en de nieuwe laptop is al onderweg.

Goedemorgen deze vrijdag.

Goeiemorgen dames en heren

Paar koppen thee, broodje, pilletje en oogdruppels verder. Straks even richting Almelo denk ik. Vanmiddag de vrouw wegbrengen voor een weekendje Drenthe met oud klasgenoten met wie ze al ruim 30jr elk jaar samen komen.

Mogge, terug uit Almelo met wat schaakbordcichlides (3 stuks) en een paar Helena slakkies.
Nog even met Bjorn, eigenaar van Aquadeco, bijgepraat en even zijn kweek-/quarantaine ruimte bekeken, staat vol met stellingen met 300 aquariumbakken van 1mtr, dus 300 meter aan bakken totaal.

En nu is de zon er weer bij en ga ik straks naar de visboer voor een paar porties kibbeling.

kweek-/quarantaine ruimte bekeken, staat vol met stellingen met 300 aquariumbakken van 1mtr, dus 300 meter aan bakken totaal.
Voor de overige geïnteresseerden hoe dit er uit ziet (niet als reclame bedoeld)

Laatst bewerkt:
Middag.

Goedenavond

Avond allemaal.

Voor de overige geïnteresseerden hoe dit er uit ziet (niet als reclame bedoeld)

Dit is direct achter de ruimte waar de vissen zitten, maar daarachter heeft hij nog een ruimte waar de quarantaine en import ruimte is, die is nog niet af.

Goedeavond trouwens

Goeieavond AF lezers

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan