Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedemorgen, onderhoud aan beide bakken even gedaan in een uurtje. Nu :koffie: Met een plak krentewegge.

Goedemorgen. Behang in de slaapkamer is er af. Nu honderden gaten opvullen. 😡

Morge.
Goedemorgen. Behang in de slaapkamer is er af. Nu honderden gaten opvullen. 😡
Je had beter het behang kunnen laten zitten, zag je de gaten ook niet;)):DD

Hahaha, zeker! Maar ik kon mijn vrouw hier niet van overtuigen!

Middag, straks naar een gecombineerde verjaardag van mn zwager, mn broer en een nicht. Alle 3 rond dezelfde tijd jarig. Dus lekker combineren. Bbq erbij dus het weer werkt aardig mee lijkt het.

Middag, straks naar een gecombineerde verjaardag van mn zwager, mn broer en een nicht. Alle 3 rond dezelfde tijd jarig. Dus lekker combineren. Bbq erbij dus het weer werkt aardig mee lijkt het.
Eet smakelijk :chef:

Dank je t was lekker en gezellig.
Ik rook de bbq lucht hier vanavond achter het huis, rook idd erg lekker (denk alleen niet dat dit jouw bbq was :DD )

Goedenavond

Moj'n leu

Mogguh. Beetje regen hier geloof ik vannacht. Mag geen naam hebben.

Las net dat de F1 van Miami 3uur eerder start ivm verwacht noodweer. Regel in de States dat als er binnen 8miles onweer is dan legt men elk sportevenement stil. Scheelt wel dat wij nu eerder op bed kunnen

Morgen, hier nog steeds een beetje regen....goed voor de tuin en om de regentonnen achter de garage te vullen ( 2x 200L ).
Maar laat nu het zonnetje maar weer komen ! 😎

Goedemorgen allemaal :petjeaf:

Morge, hier volgens mij ook 10 druppels gevallen.

Morning.

Middag. Boodschappen gedaan. Ondertussen al 2 weken ziek(ig) dus maar weer rustig aan doen vandaag.

Middag. Powernap had ik beter ff niet kunnen doen volgens mij. Lichte hoofdpijn nu.

Goedemiddag,
dat is minder Albert, misschien even de frisse lucht in?

Goedemiddag,
dat is minder Albert, misschien even de frisse lucht in?
Ja lekker, in de regen…l sinds kwart over 3 is het hier losgegaan, nu ff droog. Maar de deur staat lekker open hier voor verfrissing .

Ja lekker, in de regen…l sinds kwart over 3 is het hier losgegaan, nu ff droog. Maar de deur staat lekker open hier voor verfrissing .
Oh hier slechts wat gespetter.

Avond allemaal,

Het is hier nu weer droog maar vanaf 11.30u heeft het continu flink geregend.

avond. Vanaf 15:15 tot nu is er 9mm door de sensor gegaan. Nu even droog tot de volgende bui

Mooie F1 race gekeken op het circuit van Miami. Red Bull lijkt weer in de buurt te komen.
Morgen een dagje werken en dinsdag alweer een vrije dag. Elk jaar 5 mei zijn we volgens de CAO vrij. Altijd lekker.

Moj'n leu

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan