Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Avond.
@Lex van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

• Leuk
Waarderingen: Lex
Goedenavond,

Proficiat @Lex

• Leuk
Waarderingen: Lex
Ik zie het nu pas! Even afwezig geweest. Ik lees gevarieerde boeken zoals David Baldacci en Kristin Hannah, maar ik lees er denk ik gemiddeld 3 tot 5 per week dus er komt nogal wat voorbij :book:

Goeiemorgen

Mogguh

Middag.

:koffie: Middag. Gebeld door de opticien. Donderdagmiddag even wat geld wegbrengen voor 2 brillen

Goedemiddag

Ik zie het nu pas! Even afwezig geweest. Ik lees gevarieerde boeken zoals David Baldacci en Kristin Hannah, maar ik lees er denk ik gemiddeld 3 tot 5 per week dus er komt nogal wat voorbij :book:
Dat zijn er inderdaad erg veel. Ik lees dat wel vaker en ik vraag me steeds weer af waar men de tijd vandaan haalt. Al zou ik de tijd hebben, dan nog zou het me aan focus ontbreken. Maar dat zelfde heb ik als ik soms lees hoeveel uren mensen wel TV kijken als ze het hebben over "een serie kijken". Dat laatste kan ik echt niet.
Ik heb nog steeds dat als ik moet kiezen wat ik ga doen, ik het liefst mijn wandelschoenen pak. Vanmorgen ook met de benenwagen er op uit.

Ik heb altijd graag gelopen. Als ik naar mijn ouders ging zo'n 7 km verderop, dan liep ik. Hond mee en via een, soms grote, omweg er naar toe. Veel liever dat dan een half uurtje fietsen.

Middag, nog bedankt voor de felicitaties voor mijn verjaardag gisteren !

Avond.

Goedenavond. Gegeten en daarna onder de regendouche. Nu met een trui aan op de bank. Wat n verschil met het weekend ineens vandaag qua temperatuur.

Goedenavond

Goedenavond. Gegeten en daarna onder de regendouche. Nu met een trui aan op de bank. Wat n verschil met het weekend ineens vandaag qua temperatuur.
Net iets boven de 10 graden. Vestje aan, jas erover. Terwijl het in het weekend hier warm en heel benauwd was.
Nu is het kijken of ik vanavond nog de honden kan uitlaten zonder nat pak.

Goedenavond

Net iets boven de 10 graden. Vestje aan, jas erover. Terwijl het in het weekend hier warm en heel benauwd was.
Nu is het kijken of ik vanavond nog de honden kan uitlaten zonder nat pak.
Het is hier nu droog, vanmorgen lichte miezer maar verder droge en grijze dag.. net als mn haar.

Een paar heerlijke dagen in Berlijn gehad! Prachtig weer en mooie stad, de 3e keer dat ik hem bezocht. Een goede 3,5 uur in de trein en wij zijn er

Een paar heerlijke dagen in Berlijn gehad! Prachtig weer en mooie stad, de 3e keer dat ik hem bezocht. Een goede 3,5 uur in de trein en wij zijn er
Heb je wel geluk nu met de nieuwe ICE natuurlijk. Vorig jaar ook geweest met de trein maar dat duurde wat langer omdat in Hannover de trein naar Berlijn niet verder kon ivm defect. Vervangende trein had ook vertraging. Terugreis was 5dgn later helemaal een crime. Trein zou om 1600 vertrekken van Berlin Hbf, uitgevallen, en zelf zorgen dat je maar naar huis kon. Gewoon met een groep in een iCE naar Hannover gestapt op advies van de helpdesk daar. En vanaf hannover met een Regionale trein tot Rheine gekomen. Daar heeft onze zoon ons gehaald met de auto en langs Hengelo gebracht om de andere auto mee te nemen. Waren om 2u snachts thuis. Voorlopig geen DB trein meer voor ons.

Heb je wel geluk nu met de nieuwe ICE natuurlijk. Vorig jaar ook geweest met de trein maar dat duurde wat langer omdat in Hannover de trein naar Berlijn niet verder kon ivm defect. Vervangende trein had ook vertraging. Terugreis was 5dgn later helemaal een crime. Trein zou om 1600 vertrekken van Berlin Hbf, uitgevallen, en zelf zorgen dat je maar naar huis kon. Gewoon met een groep in een iCE naar Hannover gestapt op advies van de helpdesk daar. En vanaf hannover met een Regionale trein tot Rheine gekomen. Daar heeft onze zoon ons gehaald met de auto en langs Hengelo gebracht om de andere auto mee te nemen. Waren om 2u snachts thuis. Voorlopig geen DB trein meer voor ons.
Nee dan ben je er wel gauw klaar mee.. wij hadden inderdaad de ICE rechtstreeks van Berlin Hbf naar Bad Bentheim en op 10 minuten vertraging na geen problemen!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan