Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

T is niet fijn meer…

Goedemiddag :petjeaf:

Smiddags JW.

Moi Albert, nog niet gesmolten met dit weer? :DD

Moi Albert, nog niet gesmolten met dit weer? :DD
Bijna… buiten 32, binnen 25,7 ofzo… maar als je ff naar buiten gaat en weer in huis is het heerlijk koel.
Wilde gaan koken, maar mag niet… egaa vond dat het haar beurt was…. Prima, ik blijf liggen. Lol

Wat naar nou, eet smakelijk alvast :DD

Oeh lekker gebakken joppelties, ook met siepels en spekkies 😋

Avond weer. Raakt bewolkt hier en de temperatuur gaat ietsie omlaag.

Goeiemorgen op deze mooie dag

Goedemorgen, wij zitten weer eens in Maastricht voor een paar dagen😀

Goedemorgen allemaal,

Gisteren was het hier in Oostenrijk 37c⁰ dus lekker heet.
Nu zitten we lekker op 2000m hoogte voor een wandeling.

20260804_143316.jpg
20260804_151903.jpg

Goedemorgen!

Moi. Fietsen in t mooie Twente. Koffiestop in Siepelstad.

Mijn regendansjes hebben nog niet veel geholpen, maar ik dans ondertussen vrolijk door. Wie weet gaat het toch nog ergens regenen:DD

Mijn regendansjes hebben nog niet veel geholpen, maar ik dans ondertussen vrolijk door. Wie weet gaat het toch nog ergens regenen:DD
Dans al n paar dagen maar misschien de foute dansmoves? Goedemiddaaaaaag

Dans al n paar dagen maar misschien de foute dansmoves? Goedemiddaaaaaag
Middag Albert, hoe was de fietstrip? Misschien moet ik mn magic move dansgids er ff op naslaan. Misschien heb je gelijk en doe ik per ongeluk de verkeerde dansmoves😇

Middag Albert, hoe was de fietstrip? Misschien moet ik mn magic move dansgids er ff op naslaan. Misschien heb je gelijk en doe ik per ongeluk de verkeerde dansmoves😇
Fietstocht was prima. Lekker windje dr bij. Beetje door bos en over de Twentse heuvels. Misschien morgen rondje door Fryslân.

Goeienavond. Vandaag heel de dag bezig geweest met uitbreiding van de elektra. Zere vingers van draden in de wcd duwen. Pffff… wel lekker met de airco aan. Even rusten en dan lekker in de jacuzzi. Wat zal ik slapen.😊

Avond :petjeaf:

Moj’n leu, 17 graden om goed wakker te worden

Mogge, ontbijtje zo meteen.

Die is er klaar voor. Wij dus ook. Ff rondje Sneekermeer.

Bijlagen

• IMG_9779.jpeg
    IMG_9779.jpeg
    6.1 MB · Weergaven: 23
Goedemorgen AF.

Fijne dag @Fozzy!

Goeiesmiddags. Vanmiddag met de weduwnaar een heerlijke gebakjen vis gaan eten in Heerlen en daarna een terrasje gepikt op de promenade. Het was heel gezellig.

Goedemorgen deze vrijdag. Mn laatste vakantiedag. Maandag mag ik weer aan de slag.

Goeiemorgen, de wekelijkse waterwissel loopt weer, genoeg voor de komende dagen voor de tuin.
1000030655.jpg

Goedemorgen AF!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan