Hier ook maar per saldo koelt het hier met een mobiele airco wel af, al is dat niet efficiënt. Maar uiteindelijk zit ik kan bij bv 26 graden ipv bij 33. Dat scheelt in comfort toch een hele hap.Proberen wij hier ook maar de warmte zit in de meubels, muren en het overige in het huis, maar het koelt gelukkig wat af.
De mobile airco ga ik niet meer gebruiken, die trekt veel lucht uit de woonkamer en zuigt dit op en via een andere plek in huis weer aan.
Is die mogelijkheid er niet dan ontstaat er een onderdruk, moet je ook niet blij mee zijn.
Timmerdorp?Deze week kon het niet vanwege het timmerdorp bij de containers
Ja, laatste week vd schoolvakantie basisscholen in het dorp. Spelweek en dan gaan ze timmeren met pallets en hout op de parkeerplaats bij de sporthal. Huttenbouwen enzo, en als afsluiting was er donderdag een waterspektakel met waterslides enzo.Hier ook maar per saldo koelt het hier met een mobiele airco wel af, al is dat niet efficiënt. Maar uiteindelijk zit ik kan bij bv 26 graden ipv bij 33. Dat scheelt in comfort toch een hele hap.
Timmerdorp?
Maar mogen ze het niet na afloop in de brand steken?Ja, laatste week vd schoolvakantie basisscholen in het dorp. Spelweek en dan gaan ze timmeren met pallets en hout op de parkeerplaats bij de sporthal. Huttenbouwen enzo, en als afsluiting was er donderdag een waterspektakel met waterslides enzo.
Nee, dat doen ze niet meer. Milieu heMaar mogen ze het niet na afloop in de brand steken?
Oude tijden toen het nog wel mochtNee, dat doen ze niet meer. Milieu he
)Die 5 druppels?? Ja ik heb ze geteld!Mogge, er viel hier nattigheid uit de lucht, is dat nou, zoals we vroeger zeiden, regen?
😉
Hier wat meer, tot nu toe 2 mm door de sensor gegaan.Die 5 druppels?? Ja ik heb ze geteld!
Zo toe maar. Nee hier in Schinveld niet hoor. Ik was in de tuin en dacht, voel ik nou druppels. En op datzelfde moment was het al weer klaar.Hier wat meer, tot nu toe 2 mm door de sensor gegaan.
Dat klinkt als een zeer geslaagde dagMiddag. Hier vanmiddag naar cetrum Emmen geweest. Eerst een poosje in de dierentuin. Gevolgd door een hapje en drankje. En ter afsluiting naar de boekenwinkel. De bankrekening heeft het zwaar vandaag
En als goede daad vandaag een pakketje retour gestuurd die bij mij bezorgd was maar niet voor mij bedoeld was. Had al 2 bezorgmails ontvangen en dacht dat het spam was. Bleek dus niet zo te zijn. En gisteren bij thuiskomst stond ie bij de voordeur. Alle gegevens klopten behalve dat ik dus niks besteld had (al begon ik enigzins aan mezelf te twijfelen)

Hier echt meerdere wolkbreuken en hoosbuien. Met hier en daar wat onweer😍Die 5 druppels?? Ja ik heb ze geteld!

Er was heel recent iets op de radio over pakketten terwijl je niets gekocht had. Een nieuwe scam of zo. Maar het kwam er op neer dat je zo'n pakket mag houden en ook niets hoeft te betalen. Ik weet het fijne er niet van.En als goede daad vandaag een pakketje retour gestuurd die bij mij bezorgd was maar niet voor mij bedoeld was. Had al 2 bezorgmails ontvangen en dacht dat het spam was. Bleek dus niet zo te zijn. En gisteren bij thuiskomst stond ie bij de voordeur. Alle gegevens klopten behalve dat ik dus niks besteld had (al begon ik enigzins aan mezelf te twijfelen)
Goedenavond, we zijn net terug uit Amsterdam. Hier begon het vanmorgen vroeg te regenen, het ging door tot een uur of 9. Rond 10 uur nog een bui. Ik zou naar kleinzoon zijn eerste interland wedstrijd gaan kijken maar had toch geen zin om me nat te laten regenen want we miesten nog naar Amsterdam. Daar in de late muddag nog wat spetters gevoeld. Weer thuis kon je goed ruiken dat het geregend had, de plantjes waren er blij mee😀Die 5 druppels?? Ja ik heb ze geteld!
Heb hem wel heel voorzichtig open gemaakt.Er was heel recent iets op de radio over pakketten terwijl je niets gekocht had. Een nieuwe scam of zo. Maar het kwam er op neer dat je zo'n pakket mag houden en ook niets hoeft te betalen. Ik weet het fijne er niet van.

Schiet me nou binnen dat ik nog eens zoiets gehad heb, maar met een brievenbuspakje dat in de brievenbus lag. Het oorspronkelijke adres lag zo'n 2 km verderop, midden in het centrum.Morge.
Heb hem wel heel voorzichtig open gemaakt.
Als fout bezorgde post dichtbij is gooi ik het daar in de brievenbus, verder weg (een kerstkaart die 150 kilometer verderop bezorgt had moeten wordenSchiet me nou binnen dat ik nog eens zoiets gehad heb, maar met een brievenbuspakje dat in de brievenbus lag. Het oorspronkelijke adres lag zo'n 2 km verderop, midden in het centrum.
Ik zou het zo hebben kunnen gaan brengen maar ja wat was ik dan aan het bezorgen? Ik voelde me daar niet prettig bij en heb het toen ook open gemaakt. Was maar een t-shirt.
Ik heb daarna de verkoper gebeld en die heeft ervoor gezorgd dat de koper het bij mij op kwam halen.
) breng ik naar postnl punt.

,
Airfryer ?Moi, ff culinair koken met Tefal.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.