Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Lunchtijd en daarna weer een beetje van alles. Bezig met nieuwe collega ‘inwerken’. Pientere dame die mijn werkzaamheden over mag nemen en ik de laatste maanden tot mn AOW volgend jaar rond de vakantie wat ronddwaal hier op de zaak. Weinig werk mee want ze pakt de zaken lekker snel op.

Goeiemorgen. Wat een regen vannacht! Was wel nodig, de bomen zingen.😊

Nou hier in het oosten schijnt de zon nog volop in het mooie Vechtdal

Morgen allen. Hier een hoop regen!

Goedesmiddags, mijn weekend is alweer een uur oud. Aquarium even bijvullen. Onderhoud schuif ik door naar komende dinsdag, even een interval aanpassing. Over een week zitten we in de Eurostar richting Parijs.

Goeinaomd :petjeaf:

Goeieavond lezers

Goedenavond.

Goedenavond 🙂

Moj’n leu, de dag voor mijn wekelijkse 50% waterwissel

Goedemorgen, het is ronduit koud.. de herfst is nu echt begonnen blijkbaar? Zo eerst naar de kapper voor een Crew Cut.
IMG_0554.png

Goedemorgen! Ja, het is behoorlijk afgekoeld.

Goedemorgen,

Het is inderdaad koud buiten 8 graden en regen brrr. Als straatenmaker zijde ben ik de afgelopen tijd behoorlijk verwend kwa weer maar vanaf nu is het afzien ben ik bang.

Onze nieuwe kater teun doet het erg goed en je ziet hem groeien ook met de huidige 3 jarige poes begint het nu na 6 dagen ook beter te gaan en het gegrom van de poes begint over te gaan in interesse.

20261005_173218.jpg
20261007_193227.jpg

Ja brrrrrrr, nat, koud en tamelijk wat wind.
Dit jaar enorm veel beukennootjes aan de bomen. De stoepen liggen bezaaid met bolsters en nootjes. Zoveel bolsters dat het voor de honden niet meer fijn lopen is. Dus ik pas de routes die ik met hen loop aan.

Goedemorgen op deze natte en kille vrijdag

Avond. Even uitbuiken na de maaltijd. Het is hier lekker grijs en nat buiten. Ruim 7mm regen door de sensor tot nu toe.en amper 14 graden. Bijna tijd voor een warme trui.

Hier even wat minder op de fora te vinden de laatste tijd, het is best druk op t werk...veel overuren enzo.
Is idd een stuk kouder vandaag en natter, was ff fris vanmorgen op de fiets naar het werk.... :regen:

Goeienavond.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan