Wat is er nieuw

Goedenavond!

Marijke

Member
AquaForum Donateur
Lid geworden
19 februari 2026
Hoi!

20jaar geleden ongv. kwam ik hier ook al eens 👵 toen een paar jaar actief geweest met een gezelschapsbakje. Daarna een poosje een nano bakje met garnalen gehad. Toen ik kinderen kreeg en de daarbij horende drukte liep de hobby wat af en zijn de spullen naar mijn schoonvader gegaan.

Toen stond er 2wk geleden als wens een aquarium op mijn dochter (15 🥳) haar verjaardags verlanglijstje, en begon het weer te kriebelen.

Voor haar hebben we een biorb Flow 30, ze wil graag slakjes en misschien een betta of guppy's.

En voor in de woonkamer hebben we een Sera biotop cube 130. Ik zit te denken aan een schooltje boraras brigittea en een groepje corydoras habrosus.

Beide bakken hebben we tweedehands aangeschaft.

Eerst maar aan de studie,

Fijne avond!

17719624240304721457768753979655.jpg

Avond en welkom terug weer Marijke.

Welkom terug op AF

Welkom terug!
Wat betreft die studie....op het aquaforum en op AquaInfo valt ook wel wat te studeren.....

welkom terug :thumbs:

Welkom terug.

Welkom terug Marijke.

Welkom terug.

Welkom terug op het AF.

Welkom terug!
Ter aanvulling op je studie (maar dit zal niet op het tentamen komen 😉 ) kun je op youtube GreenAqua opzoeken; die hebben best veel tutorials en uitlegvideo's.

Welkom! 🙂

Welkom terug!
Ter aanvulling op je studie (maar dit zal niet op het tentamen komen 😉 ) kun je op youtube GreenAqua opzoeken; die hebben best veel tutorials en uitlegvideo's.

Hahaha! Dankje, ik zal eens kijken!

We zijn er inmiddels achter dat de Sera niet voldoet voor een "organic aquarium"
Dus eerst maar even verder kijken voor een geschikte bak.

Welkom terug op het forum Marijke!
Succes met inlezen!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan