Johan Visser
Active member
- Lid geworden
- 24 december 2018
- Leeftijd
- 38
Goedemorgen,
Ik heb enige tijd geleden een sluier overgenomen van iemand die hem in een hele kleine bak had zitten.
Vond ik zielig en ik kon deze er wel bij hebben.
Ze zei dat dat hij soms salto's maakte en dat doet hij (voorover).
Het lijkt erop alsof zijn staart wat gebogen staat met en kromming naar links.
De vis zwemt alleen met zijn voorvinnen en hij lijkt de achterkant niet te kunnen gebruiken.
Iemand een idee of dit is op te lossen? Het lijkt namelijk erger te worden nadat hij laatst een tijdje in gevecht was met een andere sluier.
Door de stroming kan hij zich soms niet goed recht houden en hij hangt vooral in de planten of op de bodem.
Zie foto van de vis.
Mogelijk dat iemand van jullie een idee heeft wat dit is en/of het is op te lossen?
Ik ben bang dat ie is vergroeid.
Hoor het graag.
Groet
Johan
Ik heb enige tijd geleden een sluier overgenomen van iemand die hem in een hele kleine bak had zitten.
Vond ik zielig en ik kon deze er wel bij hebben.
Ze zei dat dat hij soms salto's maakte en dat doet hij (voorover).
Het lijkt erop alsof zijn staart wat gebogen staat met en kromming naar links.
De vis zwemt alleen met zijn voorvinnen en hij lijkt de achterkant niet te kunnen gebruiken.
Iemand een idee of dit is op te lossen? Het lijkt namelijk erger te worden nadat hij laatst een tijdje in gevecht was met een andere sluier.
Door de stroming kan hij zich soms niet goed recht houden en hij hangt vooral in de planten of op de bodem.
Zie foto van de vis.
Mogelijk dat iemand van jullie een idee heeft wat dit is en/of het is op te lossen?
Ik ben bang dat ie is vergroeid.
Hoor het graag.
Groet
Johan