Wat is er nieuw

Henny’s Lido 200 met waaierhandgarnalen

Ik heb mijn mos met secondelijm vastgeplakt, dat gaat ook prima.

Ik heb mijn mos met secondelijm vastgeplakt, dat gaat ook prima.
Ja heb ik ook gedaan, maar zat niet overal vast, dus heb het met groen garen nagedaan.

Sinds gisteren 15 T. Espei en 6 amano’s toegevoegd, meteen een hoop meer leven. Vanmorgen heeft iedereen goed gegeten.

Bijlagen

• IMG_2439.jpeg
    IMG_2439.jpeg
    3.7 MB · Weergaven: 29
  • IMG_2440.jpeg
    IMG_2440.jpeg
    317.8 KB · Weergaven: 29
  • IMG_2442.jpeg
    IMG_2442.jpeg
    2 MB · Weergaven: 30
  • IMG_2450.jpeg
    IMG_2450.jpeg
    1.5 MB · Weergaven: 32
  • IMG_2454.jpeg
    IMG_2454.jpeg
    1.2 MB · Weergaven: 30
Een erg leuk bestand!

Leuk dat jouw waaiernhandjes zich zo laten zien. Heb die van mij al weken niet gezien. Da's toch anders.

Leuk dat jouw waaiernhandjes zich zo laten zien. Heb die van mij al weken niet gezien. Da's toch anders.
Ik heb nog geen waaierhandjes hoor. Alleen Amano’s.

Weet je al welke waaierhandgarnalen erin komen?

Nee, ik kijk wel wat er in mijn omgeving beschikbaar komt, heb niet echt een voorkeur.

Nee, ik kijk wel wat er in mijn omgeving beschikbaar komt, heb niet echt een voorkeur.
Ik zou de Aziatische aanraden en niet de Afrikaanse. De Afrikaanse zijn veel schuwer dan de Aziatische. En aangezien de Afrikaanse daarnaast ook veel duurder zijn, vind ik het persoonlijk zonde van het geld haha

Daar sluit ik me bij aan, daarnaast vind ik de Aziatische mooier, maar dat is mijn mening.

Een vriend van mijn buurman heeft een meterbak van iemand overgenomen en de vissen logeren nu bij mijn buurman totdat de bak is ingericht en er een aantal vissen terug naar hem gaan. Je gelooft niet wat er allemaal in zwom!!
2 volwassen Clownbotia’s.
2 volwassen Krobia’s
3 volwassen rode acara’s
5 volwassen kersenbuiken
6 ancistrussen
2 papagaaicichliden
4 volwassen Black molly’s
6 Chinese Danio’s
Ik vind dit echt niet te geloven!!!
De danio’s mochten weg en die heb ik snel gered. Zwemmen nu helemaal happy samen met mijn espei.
De molly’s zwemmen nu in mijn tweemeterbak.

Zat er ook nog water in?

En nu? Gaan ze allemaal terug naar die meterbak?

Zat er ook nog water in?

En nu? Gaan ze allemaal terug naar die meterbak?
Erg hè. Nee, eigenlijk wil hij ze zelf niet allemaal. Hoe meer er een beter plekje vinden hoe beter.

Op zich vind ik die rode acara's erg mooi en zouden ze niet misstaan in de 2m, maar ben een beetje huiverig voor ze, vanwege de vermelding dat ze uitermate agressief zouden worden tijdens de broedperiode. Hoe gaat dat dan met mijn elliotti's?
(De zwaarddragers schuiven dan wel een eindje op, die zijn niet zo snel onder de indruk).
Heb jij enig idee?

Op zich vind ik die rode acara's erg mooi en zouden ze niet misstaan in de 2m, maar ben een beetje huiverig voor ze, vanwege de vermelding dat ze uitermate agressief zouden worden tijdens de broedperiode. Hoe gaat dat dan met mijn elliotti's?
(De zwaarddragers schuiven dan wel een eindje op, die zijn niet zo snel onder de indruk).
Heb jij enig idee?
Lijkt me geen fijn combi hoor, en de acara’s gaan geloof ik terug. Hij wil een zuid amerika bak maken geloof ik. Veel te klein natuurlijk! Hoop dat dat ik dat nog uit zijn hoofd kan praten.
Maar ze zijn prachtig.

Bijlagen

• e863c2e8-2392-46e2-bf68-0722321f7013.mp4
    3.8 MB
Ik zie trouwens op het filmpje 4 papagaaitjes, geen 2. Pffffff
Niet te geloven wat mensen allemaal bij elkaar smijten!!

pfff....sommige mensen...

Dieren houden is geen kunst, maar op een diervriendelijke, verantwoorde wijze wél!

Overigens kan ik je helaas met de rest niet helpen...
Op het filmpje zag ik ook nog een paar sumatraansoorten zwemmen?

Laatst bewerkt:
Ik zal nog eens tegen mijn Aplocheilusjonkie (volgens mijn (kippige) ogen heb ik er nog maar eentje) zeggen hoe goed ie het heeft in z'n 80liter bak in z'n eentje....

pfff....sommige mensen...

Dieren houden is geen kunst, maar op een diervriendelijke, verantwoorde wijze wél!

Overigens kan ik je helaas met de rest niet helpen...
Op het filmpje zag ik ook nog een paar sumatraansoorten zwemmen?
Ja er zitten 2 sumatranen in, die was ik vergeten blijkbaar

Lijkt me geen fijn combi hoor, en de acara’s gaan geloof ik terug. Hij wil een zuid amerika bak maken geloof ik. Veel te klein natuurlijk! Hoop dat dat ik dat nog uit zijn hoofd kan praten.
Maar ze zijn prachtig.
Dat is geen bestand, dat is een verzameling...

Ze zullen door de acara's afgericht zijn.....?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan