Dat deed ik voorheen ook inderdaad, maar ik wilde dit eens proberen.Ja ik doe het normaal met dun visdraad en dat werkt ook prima.
Dat deed ik voorheen ook inderdaad, maar ik wilde dit eens proberen.Ja ik doe het normaal met dun visdraad en dat werkt ook prima.
Ja heb ik ook gedaan, maar zat niet overal vast, dus heb het met groen garen nagedaan.Ik heb mijn mos met secondelijm vastgeplakt, dat gaat ook prima.
Nadeel is dat als je ooit het mos eraf wil hebben je hout lelijk is maar goed het werkt wel goed.Ik heb mijn mos met secondelijm vastgeplakt, dat gaat ook prima.
Ach ja, een beetje schrappenNadeel is dat als je ooit het mos eraf wil hebben je hout lelijk is maar goed het werkt wel goed.

Ik heb nog geen waaierhandjes hoor. Alleen Amano’s.Leuk dat jouw waaiernhandjes zich zo laten zien. Heb die van mij al weken niet gezien. Da's toch anders.
Ah. Dan ben ik gewoon heel erg blind. 🤣Ik heb nog geen waaierhandjes hoor. Alleen Amano’s.
Ach het is ook een garnaal, je was warm toch?🤣Ah. Dan ben ik gewoon heel erg blind. 🤣
Ik zou de Aziatische aanraden en niet de Afrikaanse. De Afrikaanse zijn veel schuwer dan de Aziatische. En aangezien de Afrikaanse daarnaast ook veel duurder zijn, vind ik het persoonlijk zonde van het geld hahaNee, ik kijk wel wat er in mijn omgeving beschikbaar komt, heb niet echt een voorkeur.
Erg hè. Nee, eigenlijk wil hij ze zelf niet allemaal. Hoe meer er een beter plekje vinden hoe beter.Zat er ook nog water in?
En nu? Gaan ze allemaal terug naar die meterbak?
Lijkt me geen fijn combi hoor, en de acara’s gaan geloof ik terug. Hij wil een zuid amerika bak maken geloof ik. Veel te klein natuurlijk! Hoop dat dat ik dat nog uit zijn hoofd kan praten.Op zich vind ik die rode acara's erg mooi en zouden ze niet misstaan in de 2m, maar ben een beetje huiverig voor ze, vanwege de vermelding dat ze uitermate agressief zouden worden tijdens de broedperiode. Hoe gaat dat dan met mijn elliotti's?
(De zwaarddragers schuiven dan wel een eindje op, die zijn niet zo snel onder de indruk).
Heb jij enig idee?
Moet je voorstellen dat daar ook nog 4 grote! Mollys bijzaten en 6 daniospfff....sommige mensen...
Ja er zitten 2 sumatranen in, die was ik vergeten blijkbaarpfff....sommige mensen...
Dieren houden is geen kunst, maar op een diervriendelijke, verantwoorde wijze wél!
Overigens kan ik je helaas met de rest niet helpen...
Op het filmpje zag ik ook nog een paar sumatraansoorten zwemmen?
Dat is geen bestand, dat is een verzameling...Lijkt me geen fijn combi hoor, en de acara’s gaan geloof ik terug. Hij wil een zuid amerika bak maken geloof ik. Veel te klein natuurlijk! Hoop dat dat ik dat nog uit zijn hoofd kan praten.
Maar ze zijn prachtig.
Echt he?!😢Dat is geen bestand, dat is een verzameling...
Deze zijn in een meterbak al een garantie voor spektakel5 volwassen kersenbuiken

Deze zijn erg rustig moet ik zeggenDeze zijn in een meterbak al een garantie voor spektakel![]()
Waarschijnlijk wel.Ze zullen door de acara's afgericht zijn.....?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.