Zeer geslaagd project.
Ook heel vet!! Van pur gemaakt?Hier ook net zelf een background gemaakt😃Bekijk bijlage 386635
Onder andere inderdaad😃👍🏻Ook heel vet!! Van pur gemaakt?
Ja dit gaat best goed haha. Het is nog een jonge hond (van december 2023) en geen aquariums gewend tot nu toe. En een lekkere druk ras haha. Dus was nieuwsgierig of ik zonder al te veel moeite met hem erbij onderhoud kon doen aan het aquarium. Maar dat gaat best prima, hij gaat graag op de slang liggen en vind een beetje aquarium water lekkerder dan zijn normale bak met water hahaHaha, die heb je goed afgericht dus.
Ja deze is daar geen uitzondering opDe meeste honden vinden ‘vies’ water lekkerder dan water uit de kraan 🚰
Komt zeker nog wat bij! Deze vissen vallen amper meer op in de bak haha.Mooi bestand en nog mooiere bak! Komt er nog wat bij of is dit alles?
Klopt! Ga er binnenkort ook heen!Mooi hoor. Bij Utaka in Amersfoort hebben ze redelijk veel soorten die geschikt zijn voor hillstream aquaria.
Dank je!Succes met de bevalling binnenkort. Hoe worden de plantjes bovenwater van water en voeding voorzien?
Kan je wat meer toelichting geven over de planten op de achterwand? Ben zelf bezig met een paludarium te maken en heb een drip wall achterin. Ik weet gewoon niet goed welke planten het oké doen en niet gaan rotten als ze continu in het water zitten.Dank je!
Ik heb een systeem aangelegd met slangen waardoor de achterwand continue voorzien wordt van water uit het aquarium. Daarnaast heb ik slangen en spuitkoppen aangelegd om een sproei installatie te kunnen aansluiten op een later moment.
Ik zal binnenkort een lijstje maken met wat ik er aan planten op heb zitten! Voor mij zijn sommige planten ook even afwachten, of het wel volledig aanslaat. Maar tot nu toe doet alles het nog wel goed, behalve het mos. Dat is her en der gaan verslijmen, omdat ik af en toe wat problemen had met de watertoevoer naar de achterwand. Hierdoor hebben delen van het mos droog gestaan, wat het (in dit geval Javamos) niet zo leuk heeft gevonden. Maar gelukkig heb ik nog een hele berg mos over, dus dat mos ga ik deze week vervangen voor nieuw, verse mos.Kan je wat meer toelichting geven over de planten op de achterwand? Ben zelf bezig met een paludarium te maken en heb een drip wall achterin. Ik weet gewoon niet goed welke planten het oké doen en niet gaan rotten als ze continu in het water zitten.
Dank je! Haha, ja ik had wel een goede reden om ook het aquarium goed draaiende te hebben voor het einde van mijn zwangerschap. Dan kan straks, mocht ik het eerst nog niet kunnen, mijn man makkelijker even de waterwissels overnemen. En is de rest van het onderhoud hopelijk minimaal. Dus ja, had inderdaad wel een soort drang om het voor nu draaiende te krijgen in ieder geval hahaWow, prachtig geworden! En zoveel zo snel voor elkaar! (Ik kan me eigenlijk ook nog wel dat zwanger zijn zorgt voor een enorme dadendrang, een soort nesteldrang ofzo, maar net even anders, haha!)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.