Nee dat zijn de vissen die ik herplaats heb 🙂
Deze zwemmen nu in een 150cm aquarium met een malawi inrichting met veel stenen en hout dus past een stuk beter bij deze vissen. Ik merkte dat ze het totaal nirt naar hun zin hadden en de zwarte plekken bleken dus stress te zijn want na 2 dagen in de andere bak waren deze helemaal verdwenen 🙂
Ik heb een aantal kardinalen verloren en al mijn garnalen zijn dood door het toevoegen van lernex. Maar stond al in de gebruiksaanwijzing dat dit kon gebeuren bin deze dieren.
Het visbestand is iets of wat veranderd en is nu:
25x kardinaal tetra.
2x Mikrogeophagus ramirezi.
2x Apistogramma agaissizii.
2x L168.
1x L081.
1x Panaqua Maccus.
2x Synodontis lucipinnis (wil ik ook nog herplaatsen maar krijg ze nirt gevangen)
De combinatie ramirezi en apistogramma gaat prima samen en ze laten elkaar met rust. Ik weet dat het kan veranderen als er nestjes zijn maar ik heb mijn aquarium veranderd en heb alle legholletjes er weer terug in gedaan. Wat aan het schuiven geweest met planten, stenen en hout en heb het een en ander aan planten toegevoegd 🙂
Hidrdoor zijn er een bak aan schuilplaatsen en zichtbrekers bijgekomen en dit heeft een heel positief effect 🙂
Alles is rustig rn in harmonie en geniet met volle teugen van het aquarium en daar gaat het denk ik allemaal om 😀