I
Irmama
Guest
Ik heb een klein aquarium gekregen van 60 cm. Wilde daar eigenlijk aanvankelijk gewoon de vier gupjes in mikken waar alles mee begonnen is. Maar hee.. Laten we toch wat creatiever zijn. Voor mijn andere, open, bak overweeg ik een achterwand te maken. Maar ik heb dat nooit eerder gedaan en bovendien zit die bak vol. Dus heb ik besloten in dit kleine bakje te gaan oefenen.
Het wordt een west Afrika bakje. Ik ben daarop uitgekomen omdat daar kleine wezentjes zitten die zich ook in dit bakje prettig kunnen voelen. Ik wil er wat killivisjes, kikkertjes en garnaaltjes in gaan houden. Vandaag ben ik begonnen met de achterwand.
Kijken jullie met me mee? Tik gerust op mijn vingers als ik huge mistakes bega 🙂
Het wordt een west Afrika bakje. Ik ben daarop uitgekomen omdat daar kleine wezentjes zitten die zich ook in dit bakje prettig kunnen voelen. Ik wil er wat killivisjes, kikkertjes en garnaaltjes in gaan houden. Vandaag ben ik begonnen met de achterwand.
Kijken jullie met me mee? Tik gerust op mijn vingers als ik huge mistakes bega 🙂