Wat is er nieuw

jeffrey's aqua 40 (Jenee98)

• Onderwerp starter Onderwerp starter jenee98
  • Startdatum Startdatum
Iemand een idee met welke garnalen ik kan aanvullen die wel goed kweken en niet alleen op brak water.
ik vond de pinokio's ook leuk maar kweken ook allen op brak water.

nou ff update dan.
kijk maar goed naar de garnalen wand dan zal je zien dat er hele lelijke tussen zitten.

285189_0_82_aquarium_060.jpg

547722_0_82_aquarium_117.jpg

715478_0_82_aquarium_083.jpg

394851_0_82_aquarium_084.jpg

381768_0_82_aquarium_118.jpg

965623_0_82_aquarium_057.jpg

er zit ook wat slechtere kwaliteit foto's bij sorry daarvoor maar ik ben helemaal gek van me betta dus nog een van m.

382724_0_82_aquarium_081.jpg

op het normale formaat was hij heel wazig dus dan maar op klein valt het wel mee.
ik kijk binnekort keer om een foto te maken met spiegeltje.

Ziet er goed uit 😉

@Carithius dankje moet alleen nog even de bodem goed schoonmaken dat word nog een hele klus met dat zand denk ik en de ramen blijven schoon door de slakken,handige beestjes die zal iedereen moeten hebben hoef je nooit je ruiten meer schoon te maken.

Het is eindelijk zoveer dezen bak gaat binnekort leeg en dan gaat alles over in een andere 80cm ben bezig met deze in te richten enz en moet nog verlichting maken enz....

Nou had ik een vraag ik wil strax me vuurneons in de 80cm bak doen met een hoop garnalen is het mogelijk om er ook een harem betta's in te houden heb hiervoor ook betta's bij garnalen gehad en die keek er wel naar maar deed verders niks...

Zal binnekort wel een nieuw album aanmaken of ga gewoon verder in dit album.

Mooi ben benieuwd!
Is per Betta anders in de praktijk dus dat je vorige vis niet at van de garnalen geeft geen garantie.
Was volgens mij bij Nick dat z'n Betta al de garnalen had opgegeten bv.

Zou bv ook kunnen proberen met een paar garnalen in de bak en een betta en kijken of ze overblijven haha.
Zal binnekort wel ff wat fotos schieten het is nog niet zo spannend alleen de bodem ligt erin. :thumbs:

Jeffrey,

Mooie bak, leuk om alles door te lezen😉 ga zo door!

Dankje remco het ziet er bij jou ook goed uit 🙂.

Verder ik ben opzoek naar een kap voor me rekord 800 hoeft niet perzee van de de rekord 800 te zijn als het maar de zelfde maten heeft (verlicthing moet wel werken)
Heb dit ook al gevraagd bij topic gevraagd maar dacht doe het ook nog hier je weet nooit.

Heeft er verder iemand ervaring met de tetra easy crystal 600 en garnalen.
Heb deez namelijk aangeschaft en weet niet of ik er bijv btr een panty omheen kan hangen ofz.

De verlichting werkt morgen ga ik hem vullen foto's volgen alleen ben ik me inlognaam vergeten dus moet ff kijken hoe ik het met foto's ga doen moet namelijk via pc.

oke, ben benieuwd!
ik heb meerdere bettas john, maar je hebt gelijk 😉
ik had een van de bettas bij garnaaltjes gezet en die had bijna alles opgegeten, terwijl het met alle andere wel goed gaat 🙂

Hmm gewoon proberen dan maar anders worden het honing goerami's.

Ik ga morgen naar het vivarium dus hoop daar een mooi stuk hout te vinden en planten de bak draait met wat snel groeiers maar gaan eruit zijn heel lelijk.
Dus morgen doe ik een update van de rekord 800.

Ook nog vragen over het bestand:

Kopel of harem goerami's welke weet ik nog niet denk honing
10 of meer neon tetra
Red rili garnalen 10
Me 6 mandarijn garnalen
En 10 crystal black/taiwan bee
En een ancistrus dus vornamelijk garnalen.

Is dit mogelijk de goerami's met garnalen te combineren?
En ideeen voor een vervanger van de neontetra zijn ook welkom vindt ze wel heel leuk maar ook erg standaard.
Zelf denk ik dat het bestand zoals ik het in gedachten heb goed kan maar wil het zeker weten.

ben op het vivarium geweest vond het er erg leuk en 2 mooie stukken hout en plantjes kunnen scoren ik haal morgen nog een zak bodem bedekking en dan maak ik een soort scheiding.
ben blij dat ik geen diertjes heb mee gebracht want daar is de bak nog niet klaar voor.
heb 1 foto hoe het er nu bijstaat dan hebben jullie een beetje een idee planten staan nog niet zoals het moet.

245895_0_82_rekord_800_begin.jpg

het hout wilde niet zinken dus ligt een steen op foto met me tele gemaakt dus slechte kwaliteit sorry.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan