Hey John, omdat ik de molly's in de kleine bak had zitten zoals in het begin vermeld heb ,heb ik deze bak met vissen erbij gekocht.
Daar heb ik er al een aantal van weg gegeven maar deze twee zaten er ook bij dus vandaar dat ik die eerst in de bak gezet heb.
Ik lees inderdaad verschillende dingen op internet dat sommige zout vereissen en andere niet, waarschijnlijk zijn dat dan de
Poecilia sphenops deze zijn in zowel zoet als brakwater volgens wiki en gezien ze al in zoetwater leefde ging ik er vanuit dat dat ook gewoon kon
😉 , en misschien is het vrouwtje ook wel een Xiphophorus maculatus? Ik zou het niet weten sorry daar heb ik nog niet genoeg ervaring voor nog.
Wel lees ik dat je beter twee vrouwtjes op 1 mannetje hebben en dat hebben we niet.
Oke en waarom een Otocinclus en niet een Ancistrus?(ik bedoel het als een vraag hoor ,niet dat je het aanvallend leest
🙂 )of beide bijvoorbeeld want ik heb namelijk een hele mooie Ancistrus man nog zitten en een Pterygoplichthys gibbiceps vrouwtje als ik het goed heb.
Deze zouden we er toch weer graag in willen tot dat ze te groot worden dat ze verplaats moeten worden. Zijn nu 7 en 8cm ongeveer.
Tot heden doen de vuurtjes hun werk echt optimaal, nooit verwacht maar ze eten echt van alles op.