Wat is er nieuw

Kikkervis' bak 2.0

1000042691.jpg
image-22-04-2025_21-38-49-77.jpg

Een grote snoeibeurt gehad na een drukke periode. Deze handdoek vol met planten is allemaal weg uit de bak gehaald en de bak staat nog steeds lekker vol! En dat voor een klein bakje...

Mooi plaatje hoor.

IMG20251016142931.jpg

Sinds de vorige posts: de antennebaarsjes zijn helaas verdwenen. Na 1-1,5jaar zijn ze overleden. Het blijken voor mij toch te tere visjes te zijn.

Verder heb ik weer het cognac plantje toegevoegd en een crypto parva naast de c. Flamingo gezet in de hoop op een laagblijvende crypto matje op de voorgrond.

De lezers met goede ogen zullen nog wat opvallen; Oscar de Half Moon betta bewoond tegenwoordig ook deze bak. Met een maag vol garnaaltjes heeft die het aardig naar de zin. De garnaaltjes helaas minder..

Ook deze staat er mooi bij.

Blijft een mooi bakje.

Erg mooi!

1000066322.jpg

1000066348.jpg

Snoeibeurt en waterwissel weer gehad. Inmiddels een paar maanden over op profito ipv CSM+B en ik zie dat de planten dit niet kunnen waarderen.. Is tenso net zo goed als CSM+B?

Het grootste verschil tussen Profito en CSM is dat Profito veel minder ijzer bevat dan CSM.
Profito is wel veel completer wat betreft samenstelling dan CSM en Tenso. Dus je zou wat extra ijzer kunnen doseren en kijken of dit een positieve verandering teweeg brengt.

[
Het grootste verschil tussen Profito en CSM is dat Profito veel minder ijzer bevat dan CSM.
Profito is wel veel completer wat betreft samenstelling dan CSM en Tenso. Dus je zou wat extra ijzer kunnen doseren en kijken of dit een positieve verandering teweeg brengt.
Dank voor je bericht Cornelius. Ik zal weer even een bestelling doen, want los ijzer heb ik inmiddels niet meer. Welke zou je aanraden? Ik vermoedde ook al een ijzergebrek en heb een druppel set gehaald. Weet jij zo een goede referentie voor de hoeveelheid die ik kan hanteren als richtlijn?

Deze fles profito is ook al oud en donker gekleurd. De chemalen zijn dus waarschijnlijk vervallen, weet jij toevallig ook in hoeverre een plant dit nog kan opnemen?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan