G
Guppy1997
Guest
Heey sorry voor de zoveelste bericht, maar na een tijdje denken over of ik dit hier zou vragen waag ik het er maar op.
Ik ben van plan om een nieuw soort gup te kweken met de volgende kleuren:
Paars.
Zee blauw.
Groen (chloorkleurig)
met het patroon snakeskin Albino (Rooie ogen)
Dit omdat ik ooit (later) als ik alles op orde heb, het wil uitproberen en nieuwe soort er uit wil proberen te krijgen en mee wilt doen met shows en het nu alvast in een online boekje wil noteren 😀 voor als ik op mezelf woon of als ik alles tenminste op orde heb.
Ik wil dit met een paar bakken doen. 1 voor de jongen, 1 voor de volwassene die naar mijn eisen voldoen en nog een 1 bak, maar weet niet nog wat ik daar mee moet doen.
Kunnen jullie alvast tips geven:
1: Welke kleuren moet ik dan nemen kwa man en vrouwen?
2: Hoe warm moeten guppen zodat ze niet te snel oud worden maar wel jongen kweken?
3: Hoeveel keer per dag moet je de ouderen voeren?
4: Hoeveel keer moet je de jongen voeren?
5: Hoevaak moet je water (en liters) verversen bij de jonkies?
6: Hoevaak moet je water verversen bij de volwassene?
7: Overige dingen die ik nog moet weten.
Dit is niet voor nu, maar wil alvast een heel online boekje maken met alles er op en eraan voor als ik ooit wil gaan beginnen, ben er nu nog niet klaar voor, maar wil alle nodige informatie weten. 🙂
Ik ben van plan om een nieuw soort gup te kweken met de volgende kleuren:
Paars.
Zee blauw.
Groen (chloorkleurig)
met het patroon snakeskin Albino (Rooie ogen)
Dit omdat ik ooit (later) als ik alles op orde heb, het wil uitproberen en nieuwe soort er uit wil proberen te krijgen en mee wilt doen met shows en het nu alvast in een online boekje wil noteren 😀 voor als ik op mezelf woon of als ik alles tenminste op orde heb.
Ik wil dit met een paar bakken doen. 1 voor de jongen, 1 voor de volwassene die naar mijn eisen voldoen en nog een 1 bak, maar weet niet nog wat ik daar mee moet doen.
Kunnen jullie alvast tips geven:
1: Welke kleuren moet ik dan nemen kwa man en vrouwen?
2: Hoe warm moeten guppen zodat ze niet te snel oud worden maar wel jongen kweken?
3: Hoeveel keer per dag moet je de ouderen voeren?
4: Hoeveel keer moet je de jongen voeren?
5: Hoevaak moet je water (en liters) verversen bij de jonkies?
6: Hoevaak moet je water verversen bij de volwassene?
7: Overige dingen die ik nog moet weten.
Dit is niet voor nu, maar wil alvast een heel online boekje maken met alles er op en eraan voor als ik ooit wil gaan beginnen, ben er nu nog niet klaar voor, maar wil alle nodige informatie weten. 🙂