DAR42
Well-known member
- Lid geworden
- 29 december 2021
- Leeftijd
- 33
Zeker, zal morgen proberen foto te maken. Ze zwemmen nu op de bodem namelijk om de microwormen te pakken.Je kan zeker al goed zien dat ze zijn gegroeid?
Zeker, zal morgen proberen foto te maken. Ze zwemmen nu op de bodem namelijk om de microwormen te pakken.Je kan zeker al goed zien dat ze zijn gegroeid?
Ja die heb ik ook, en ook de Sera, alleen gaan de slakken bij mij er nooit in, hooguit 1 a2. Wat voor lokvoer gebruik je ?Ik gebruik voor puntslakken een SF slakkenval waar wat korrels of algenwafels inkunnen en dan til je die zo met tientallen slakjes erop uit de bak.
Scheelt natte handen (en arm). Zo kan ik rustig kijken door het raam en toch goed schoonmakenHandig gedaan zo met dat buisje en de slang erin.
Artemia bedoelt die daar mee baby brine shrimpWat bedoel je met BBS?
Nou helaas is de laatste vorige week overleden. Wederom te veel artemia vervanger, heb nu artemia eitjes gekocht voor de volgende batch. Echt zonde want ik had zo’n goede uitkomst uit de eitjes. Maar ik heb iig veel geleerd!@DAR42 , heb je nog een update binnenkort? ik ben benieuwd hoe groot ze nu zijn en of er nog andere zaken zijn.
En we kunnen weer proberen, we hebben weer een nieuw legsel. Dit keer van een witte en een zebra variant, ben benieuwd. Hoe het er uit ziet ben ik komende 4 weken zoizo thuis of veel thuis dus komt goed uit.!Aij dat is balen. Ik kweek zelf ook vissen en soms gaat het extreem goed en soms valt het tegen. Blijven leren en proberen.
Helaas is dat legsel helemaal vergaan en zijn ze niet uitgekomen. Daarna nog een legsel gehad van de koi die van partner is gewisseld alleen die hadden de filterinlaat gekozen als legplaats en die hebben het ook niet overleefd. Dus het is wachten op de volgendeHoe staat het met het legsel @DAR42 ?🙂
Dat zoizo, ooit zal ik een keer een legsel helemaal groot brengenJammer DAR maar goed de aanhouder wint moet je maar denken.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.