Bram_033
Well-known member
- Lid geworden
- 31 maart 2022
- Leeftijd
- 24
Hallo allemaal, ik heb mijn sleutelgaten nu al zo een 3 jaar. In een bak van 100 40 50. Bak is veel verandert in die drie jaar (de sleutelgaten ook).
Nu heb ik laatst 21 April dit gezien
Bak heeft nu een ander bestand namelijk
2 sleutelgaten
4 Guianacara stergoisi (nog jong)
7 corydoras ambiacus
2 colomesus asselus
Maar na de plaatsing van de Guianacaras heb ik dit gedrag niet meer gezien jammer genoeg. Nu weet ik niet 100% zeker of dit paar gedrag is maar dat denk ik wel. Ik zal in een ander bericht foto’s laten zien ik kan morgen ook nog wat nieuwere en beter foto’s maken. Nu vroeg ik mij af of ze misschien gaan kweken als ik ze alleen in een aquarium plaats alleen heb ik alleen maar ruimte voor een 60 40 40 dat is wel klein. Heeft iemand misschien een idee of dit het kweken aan de gang helpt of dat ik het beter even kan laten zoals het is. Of heeft iemand andere tips?
Alvast heel erg bedankt.
Nu heb ik laatst 21 April dit gezien
Bak heeft nu een ander bestand namelijk
2 sleutelgaten
4 Guianacara stergoisi (nog jong)
7 corydoras ambiacus
2 colomesus asselus
Maar na de plaatsing van de Guianacaras heb ik dit gedrag niet meer gezien jammer genoeg. Nu weet ik niet 100% zeker of dit paar gedrag is maar dat denk ik wel. Ik zal in een ander bericht foto’s laten zien ik kan morgen ook nog wat nieuwere en beter foto’s maken. Nu vroeg ik mij af of ze misschien gaan kweken als ik ze alleen in een aquarium plaats alleen heb ik alleen maar ruimte voor een 60 40 40 dat is wel klein. Heeft iemand misschien een idee of dit het kweken aan de gang helpt of dat ik het beter even kan laten zoals het is. Of heeft iemand andere tips?
Alvast heel erg bedankt.