S
Spinvis
Guest
Na weer een avond spitten op het forum leek het me leuk zelf ook eens een topic over mijn aquarium te openen. Ik heb een witte Lido 120, die sinds november draait.
Techniek:
Inhoud minus decoratie is 120 liter
Extern filter Eheim 2224
En over een paar dagen sluit ik mijn CO2 installatie weer aan. Daar ben ik nog niet aan toegekomen. Ik heb mijn aquarium twee dagen geleden opnieuw ingericht. Wat een werk. Maar ik ben soort van tevreden over het resultaat.
Ik heb maar twee nieuwe plantjes gekocht, de eleocharis acicularis (naaldgras) en hydrocotyle verticillata (waternavel). Verder bestaat het plantenbestand uit
Anubias barteri nana.
Microsorum pteropus 'trident'
Alternatherna Reinickii Pink
Vallisneria spiralis
Vissen zijn 14 Afrikaanse lichtoogjes, aplocheilichthys normani.
Ik heb tijdens de grote herinrichting de planten bijgesnoeid en worteltjes soms wat ingekort. Het moet allemaal nog wat beter aanslaan. Maar ben toch erg benieuwd wat jullie ervan vinden...
Techniek:
Inhoud minus decoratie is 120 liter
Extern filter Eheim 2224
En over een paar dagen sluit ik mijn CO2 installatie weer aan. Daar ben ik nog niet aan toegekomen. Ik heb mijn aquarium twee dagen geleden opnieuw ingericht. Wat een werk. Maar ik ben soort van tevreden over het resultaat.
Ik heb maar twee nieuwe plantjes gekocht, de eleocharis acicularis (naaldgras) en hydrocotyle verticillata (waternavel). Verder bestaat het plantenbestand uit
Anubias barteri nana.
Microsorum pteropus 'trident'
Alternatherna Reinickii Pink
Vallisneria spiralis
Vissen zijn 14 Afrikaanse lichtoogjes, aplocheilichthys normani.
Ik heb tijdens de grote herinrichting de planten bijgesnoeid en worteltjes soms wat ingekort. Het moet allemaal nog wat beter aanslaan. Maar ben toch erg benieuwd wat jullie ervan vinden...