Wat is er nieuw

Lido120 van Fozzy

Maar dat staat toch haaks op hoe assimilatie doorgaans verloopt? Maar als ik jou goed begrijp gebruik je daar de Carbo ook niet voor? Maar om evt. algen in de kiem te smoren? Zeg ik het zo goed?

Slim om het dan te doseren als het licht uit is.

Ik ging ervan uit dat @Fozzy Carbo doseerde ivm plantengroei. Want dan moet het toch echt overdag als de lichten aan gaan gedoseerd worden.

Zoals jij Carbo gebruikt kende ik niet.

Maar dat staat toch haaks op hoe assimilatie doorgaans verloopt? Maar als ik jou goed begrijp gebruik je daar de Carbo ook niet voor? Maar om evt. algen in de kiem te smoren? Zeg ik het zo goed?

Slim om het dan te doseren als het licht uit is.

Ik ging ervan uit dat @Fozzy Carbo doseerde ivm plantengroei. Want dan moet het toch echt overdag als de lichten aan gaan gedoseerd worden.

Zoals jij Carbo gebruikt kende ik niet.
Ik heb ook co2 jongedame…. Zie je die fles niet.

Ik heb ook co2 jongedame…. Zie je die fles niet.
Jawel maar sommigen gebruiken carbo overdag naast CO2. Vandaar dat ik in jouw geval niet schakelde.

Gebruik je nog een speciale slangenhouders om de slangen van doseerpomp in het aquarium te bevestigen?

Gebruik je nog een speciale slangenhouders om de slangen van doseerpomp in het aquarium te bevestigen?
Dat zit bij de set slangen van Chihiros

nhoud: 10 meter transparante slang, 2 slanghouders, 4 slangbegeleiders met dubbelzijdige plakstrip.

IMG_8659.jpeg

Hier weer flink mee bezig geweest. Snoeien, verversen, kleibolletjes in de bodem en. Vooral de Eheim 2213 gereinigd alle filtermateriaal zat behoorlijk vol slib. Dus een paar grondig schoon gemaakt. Nu stroomt het water weer behoorlijk. Heb de Lotus met rust gelaten. Alleen de HN doet het op het moment even niet zo, dus hoop dat de kleibolletjes weer helpen. Ben nog in onderhandeling op MP met iemand die een E902 aanbiedt.
IMG_0246.jpeg

ZIet er goed uit. Mooie stukken hout, of is het 1 stuk?

ZIet er goed uit. Mooie stukken hout, of is het 1 stuk?
Dat was 1 stuk, ergens een paar pagina’s eerder te zien, maar heb hem uit elkaar getrokken want vondt hem erg overheersend in de hoek aanwezig.

Zo, de jbl e902 draait, de slangen vd Eheim laten zitten want die zijn toch ook 12/16. Samen met de dubbele kranen. Later verander ik dat wel want de slangen zijn nu wel erg lang. Nu eerst laten gaan met wat filtermateriaal uit de Eheim wat is overgezet. Merk nu al dat de uitstroom veel krachtiger is. Ook niet zo gek, want de JBL is dubbel zo sterk vergeleken met de 2213.
IMG_8781.jpeg

Laatst bewerkt:
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan