Wat is er nieuw

Maikel's Aquarium (MKlaassens)

• Onderwerp starter Onderwerp starter MKlaassens
  • Startdatum Startdatum
M

MKlaassens

Guest
Bij deze alvast maar even een begin maken aan een eigen foto-album🙂

Beetje saai, maar er staat in ieder geval een beetje in, dit was voor mij prettiger dan naar een kale bak staren.
Ik ben met spoed opzoek naar mooie grote stukken hout om zo mijn bak mooi in te richten met een knipoog naar Zuid-Amerika.

maikel-aquarium2.jpg

Hier de visjes net nadat ik ze gehaald heb bij Jos Hut en in mijn eigen bak heb zwemmen.

maikel-maanvis.jpg

En hier de visjes zoals ze er vandaag bij zwemmen🙂

maikel-maanvis1.jpg

ja ik vind ze ook super! Ben blij dat ik ze daar weg heb gehaald

Dit is de eerste foto, het ziet er nog niet uit maar ik wou er graag iets in hebben zodat ik nu rustig kan kijken naar mooie grote stukken hout om zo een mooie bak in te kunnen richten

zojuist ververst en de maanvissen zijn gek op de zuurstof belletjes haha

[video]https://www.youtube.com/watch?v=JsWRdYoQ4Kk[/video]

zo, even lekker productief geweest vandaag 🙂
Vandaag de achterkant van het aquarium toch maar geverfd met schoolbordverf en ik moet zeggen dat ik nu wel snap waarom mensen dit aanraden haha.. het hele aquarium ziet er een stuk beter uit..
Ook vandaag even nachtverlichting in de bak gemaakt, zodat ik in de late uurtjes ook nog wat kan genieten van de visjes🙂

Gisteren al een mooi groot stuk boomwortel geplaatst, dus qua hout zit het ook wel goed🙂
Tevens Vallisneria besteld en een partij drijvers dus het begint al wat te lijken gelukkig🙂

Hierbij de foto met het nieuwe hout en de geschilderde achterkant..
(Het stuk hout in het midden omhoog houd het grote stuk nog even op de bodem, deze zal verhuizen naar de linker kant) Vallisneria en drijfplantjes komen morgen binnen en komen er dan ook bij.

maikel-aquarium4.jpg

En hier met de nachtverlichting..
maikel-aquarium5.jpg

Tips hoor ik graag 🙂

Sorry voor de slechte foto's, maar ik moet het doen met de camera van mijn telefoon

Dankjewel Sanneke, Als morgen de Vallisneria erbij in staan zal het een mooi geheel gaan worden..
Dan wachten tot alle planten een beetje mooi aanslaan en groeien en dan zou het wel een mooie bak kunnen worden hoop ik 🙂

Dankjewel Peter! Ik doe mijn best.. ik ben geen talent in het inrichten, maar gelukkig is er dit forum 🙂

Gaat vast nog wel wat leuks worden

Ziet er veel belovend uit! Dat gaat mooi vol worden.
Prachtige manen!!

Dankje biljoenblik 🙂
Zojuist jou fotoalbum even bekeken, wat een mooie bak! en gaaf hoe je de techniek zo gemaakt hebt..

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan