Baby visjes worden net als baby mensjes gemaakt door hun oudersMaar eh... gemaakt? Dat worden dan neppers of moet er nog ergens wat aan eitjes worden bevrucht![]()
![]()
Tot op heden geen vis meer achter de achterwand geweest, ik ga er dus van uit dat alles nu goed dicht is.Prachtig Ger en hopelijk bezorgen ze jou geen hartfalen meer
En autotintfolie? Hier op de lido geplakt een tijdje geleden. Geeft van voor een spiegeling in het glas, maar van de zijkant is er nog net door te kijken
Ik heb geen vis meer achter de achterwand gehad, alles dicht dus 😊Prachtig Ger en hopelijk bezorgen ze jou geen hartfalen meer
Hoi Marcel, helaas gaat het met de slak niet zo als ik wil, ik heb hem apart moeten zetten.Hele mooie bak.
Hoe doen de slakken het?
Komt goed Ed, de koffie is klaarAltijd mooi Gers. Misschien dat ik wat bij je afneem. Wel alleen mannen, maar dat is nog niet zichtbaar nu. Wellicht over 1 maandje.
`Nee zitten nog wel vrouwen in, maar maar geen meer die tekeer gaan als de konijnen.Alleen maar mannen nu Ger? Verder staat hij er wel mooi bij 👍.
Gr. Ed
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.