Ludger
Well-known member
Leuk hoor! Wat voor vissen wil je gaan houden?
Ludger zei:Leuk hoor! Wat voor vissen wil je gaan houden?
patty776 zei:als je garnalen wil gaan houden zou ik de platy's schrappen en juist voor de rasboras en een kleinere soort cory gaan
ik heb hier corydoras trilineatus zitten en die vonden een garnaaltje toch erg lekker denk eerder aan de pygmaeus/ habrosus en zelfs die zullen een jong garnaaltje wel lekker vinden
Sven81 zei:Beste Marja,
Ik heb zelf trigonostigma espei (rasbora espei) dit is een heel leuk actief visje dat al scholen gedrag vormt bij ongeveer 12 stuks. Ze zijn erg vreedzaam en stellen niet heel veel eisen aan de water waarden. Misschien een leuk visje voor in je bestand?
Sven
Marja zei:Iemand enig idee wat voor slakje dit is er zitten er een aantal van in me bak toch meegekomen met de planten ondanks het uitspoelen....
![]()
remcovoortman zei:Is een poelslak, zijn erg nuttige beestjes. Maar als je ze niet in je bak wilt hebben zou ik hem gelijk verwijderen.
remcovoortman zei:Heb je nu een gewone zandbodem van de aquariumzaak?
remcovoortman zei:Dat had ik ook. Ik heb er nu filterzand in zitten. Dat zijn ronde korrels van dezelfde grootte. Ik heb de kleinste korrelgrootte. (Het zand in de link)
Hier kun je het heel erg goedkoop bestellen: Wildkamp
Sven81 zei:Je hebt ook slakkenetende slakken. Ik zou zo even niet weten hoe ze heten maar misschien een oplossing voor je slakjesprobleem. Verder mooi aquarium inderdaad!
TonHageraats zei:Erg leuk, het is al lekker gegroeid.
C�dric Vleminckx zei:De appelslakken zien er heel leuk uit, hebben een leuk en speciaal kleurtje.
Marja zei:Ze zijn zeker leuk ben er superblij mee! Dankjewel 😀 ondanks de krassen op me ruit ben ik toch blij met me bak 🙂
C�dric Vleminckx zei:De appelslakken zien er heel leuk uit, hebben een leuk en speciaal kleurtje.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.