Wat is er nieuw

Mijn aquarium (Sharon_xx)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sharon_xx
  • Startdatum Startdatum
S

Sharon_xx

Guest
Hallo ik heb even een nieuw album gemaakt omdat ik een tijd offline ben geweest en ik het makkelijker bij te houden vind.

Maar dit is het de komende tijd geworden :
565194_0_82_10417578_721486744594634_1410708055022823078_n.jpg

ik weet dat hout eigenlijk niet in een malawi biotoop hoort , maar ik had nog te weinig stenen om het naar mijn zin te krijgen anders was het zo leeg

Oh het wordt een Malawi bak dus?
Wat ben je van plan erin te houden?

~ Ivo

Ik weet het niet precies , heb nu een koppel , mbuna

Dankjewel. Ben er ook erg tevreden over , moet ik eerlijk zeggen

Zoals je al zei moeten er wat stenen bij denk ik.
Volgens mij hebben de meeste bouwmarkten die voor niet te duur wel.
Ook de NS legt ze vaak langs het spoor, maar ik weet niet precies of het de bedoeling is dat je die gaat meenemen om in je bak te gebruiken 😀 😳.

Ik vond er voor de inrichting van mn bak een tijdje terug een aantal in een tuin iets verderop. Ik wilde netjes vragen, maar ja ze sliepen al.
Dus.......... :sorry:.

of ik loop een keer de waal langs , die tip kreeg ik ook.

Maar gaat het de goeie kant op of niet ??

Ja langs de Waal zijn er ook genoeg ja.
Het ziet er goed uit zo te zien hoor.

Heb er lang over nagedacht , ik zocht iets wat nou het beste bij mij paste en dan ga ik toch meer deze kant op , planten vind ik altijd zo moeilijk bij houden , dus maar voor iets gekozen dat niet te veel plant nodig heeft.

het gaat goed tot nu toe. Morgen even de inrichting veranderen en mijn pompstuk wegwerken want die is te zichtbaar na mijn mening en hopelijk in de loop van deze week nieuwe stenen voor erbij.

751891_0_82_10494591_727661330643842_8023408511335084242_n.jpg

Mooi dat het goed gaat Sharon. Zijn ook mooie vissen hoor.

Zo hout er uit , nieuwe bodem (alleen zand) en meer stenen foto's volgen nog omen straks 😀

ja inderdaad 😀

Nou ik ben dus benieuwd hoor Sharon :foto: 😉.

Ik zal zo eens fotos maken

Mooie vissen Sharon!! Blijft het hierbij, of ben je van plan nog andere erbij te doen. Persoonlijk vind ik het zo al hartstikke mooi en zou ik er niet iets bij doen 😉

dankjewel @SamuelGrunbauwer , ik wil er graag een koppel bij van dit soort : - sciaenochrouis ahli , otopharynx lithobatus zinbabwe rock of aulonocara. Over er een aantal minuten staan er foto's op van mijn biotoop.

Even een voor en na update.. 😀 van mijn trots.

Voor :
477337_0_82_10417578_721486744594634_1410708055022823078_n.jpg

Na :
652379_0_82_malawi_biotoop_6.jpg

675176_0_82_malawi_biotoop_8.jpg

648868_0_82_malawi_biotoop_9.jpg

364572_0_82_malawi_biotoop_7.jpg

992376_0_82_malawi_biotoop_2.jpg

299237_0_82_malawi_biotoop_5.jpg

Mooi! Hoe heet de algeneter?

Zou je niet meer met de hoogte spelen? Al heb ik geen verstand van het biotoop hoor. Wel mooie stenen 🙂

Nou ik ben als de dood dat mijn aquarium stuk gaat als er toch een gaat rollen , dan heb ik echt een probleem

Oke haha. Als je het niet vertrouwt zo laten haha. Is beter dan een lekke bak

Dat is trouwens de Gyrinocheilus Aymonieri.

Die is groot zeg (of lijkt het maar zo) 🙂

Dat lijkt maar zo , hij is denk ik rond de 8cm

Echt heel erg mooi! Ik zie dat ze ook aardig wat schuilplaatsen hebben! Mooi werk Sharon!

Dankjewel blij dat te horen

Ja zier er mooi uit Sharon :thumbs: . Misschien moet je toch eens overwegen om iets de hoogte in te werken.
Ik begrijp je angst van vallende stenen maar dat kun je wellicht tegengaan door kit te gebruiken.
Er zijn vast genoeg leden die zoiets ook hebben gemaakt en daar staat misschien wel hoe die dit hebben aangepakt.
Dan is de bak nog mooier denk ik en hebben je vissen nog meer schuilplekken.
Maar het ziet er zo ook al mooi uit en er zitten hele mooie stenen ook bij.

Dat gaat denk ik nu wel wat moeilijker omdat er al vissen in zitten! Zo'n kit moet volgens mij drogen!

Nee ik wil liever geen kit ofzo gebruiken , ik ben zuinig op mijn vissen , ik hou daar allemaal niet zo van maar bedankt voor de tip

Er is ook kit die onderwater droogt

ja maar ik denk dat ik het voorlopig eventjes zo hou , ik heb nu nog weinig tijd om er verandering in te brengen

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan