Wat is er nieuw

Mijn Rio 125 (KennesE)

• Onderwerp starter Onderwerp starter KennesE
  • Startdatum Startdatum
K

KennesE

Guest
alJajBqIJzTT-7-_TXc4Gm3TDfRzekbC.jpeg

Guppy's en platy's en 3 kleine ancistrus max 5 cm waarvan 1 albino

Leuke bak! Wat zijn verder je plannen met het vissenbestand?

Ik zou de bubbels en de rode (kunststof?) plant eruit gooien. Vind dit niks in een aquarium. Als dit geen neppe plant is, excuses...

Sander-fish zei:
Leuke bak! Wat zijn verder je plannen met het vissenbestand?

Ik zou de bubbels en de rode (kunststof?) plant eruit gooien. Vind dit niks in een aquarium. Als dit geen neppe plant is, excuses...

Iedereen heeft natuurlijk wel zijn eigen smaak 😉

Ik geef hier toch ook mijn mening. Er staat toch niet "je moet".

Ik denk dat de TS prima in staat is om het zo in te richten als hij of zij het mooi vindt 😉

jessicapilon zei:
Ik denk dat de TS prima in staat is om het zo in te richten als hij of zij het mooi vindt 😉

Volgensmij snappen jullie het allebei niet. Het blijft hier toch nog steeds mijn mening. Geloof dat dit ook juist hoort bij het hele AF. Het geven van meningen, positief of negatief. Ik zou juist blij zijn met kritiek, of ik hier wat mee doe is helemaal mijn pakje aan.

Zie regelmatig een handtekening voorbij komen die hier heel toepasselijk is:

Sommigen zeggen dat ze altijd gelijk hebben.
Ik deel 'slechts' mijn visie!

Die rode en groen- gele is idd een valse om wat te vullen tot ik de rest van de planten krijg. Mijn vorige vissen waren goudvissen die aten zowat alles op. Qua vissenbestand weet ik het nog niet goed, ik vind neons wel mooi of wat garnalen, maar ken de benodigdheden hiervoor niet en wil wel vissen die samen gaan. Omdat nu vele guppy en platy zwanger zijn wacht ik liever wat af dat het niet teveel word.

K heb vooral valisnera en de spiraalvorm er van besteld alsook mos voor op de boden ect.

Als jullie nog tips hebben hoor ik het graag

Altijd leuk om je aquarium te vullen met plantjes. Ga anders gewoon lekker kijken in de winkel welke vissen je allemaal leuk vind. Schrijf ze op en zoek ze thuis op internet op. Je moet dan kijken of ze op dezelfde temperatuur leven en een beetje dezelfde ph waarde. Ik heb toen alles opgezocht op hobbykwekers, ik heb hier heel veel aan gehad. Je hebt vissen voor verschillende waterlagen. Boven, midden en bodem. Als je hier een beetje rekening mee houd, hebben ze allemaal ruimte genoeg. En kijk natuurlijk of het allemaal bij je visjes past die je nu hebt.

C�dric Vleminckx zei:
Wat is dat witte bakje dat bovenaan ligt te drijven?

Lijkt wel een raammagneet maar dan op een vreemde plaats 😀.

Daar leek het volgens mij ook al op.

Maar ik vond het inderdaad een rare plaats,dus ik heb het maar even gevraagd.. 😉

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan