Wat is er nieuw

Mijn Trofis 1800 - het Amazone eiland (themigeco)

• Onderwerp starter Onderwerp starter themigeco
  • Startdatum Startdatum
blablabla zei:
100% tevreden ben je nooit. Er is �ltijd wel iets wat er te verbeteren valt. Dat maakt de hobby ook leuk 🙂

Ik blijf je volgen, ben benieuwd naar je idee�n.

Klopt helemaal blablabla, ik hoop er ook nooit klaar mee te raken, want het is in principe een kleine wereld die je onderhoud, en met al zijn inwoners zorg je voor een klein stukje Utopia in de woonkamer, met de tv uit! Haha

------------------------------------------------------------

Ik heb onlangs mijn CO2 verkocht, hij functioneerde niet zoals ik wou.
Ik heb nu 200/250 euro te besteden, en alhoewel ik weet dat een nieuwe set prijziger is doe ik toch een beroep op jullie; enig idee waar ik een leuke betaalbare set incl. Magneetventiel kan uithalen?

Als beloning alvast hier weer wat foto's haha;

ao4pwlpphnw.jpg

LmiXj8TsuoUzTwycyItAsbUafC7wpj0n.jpeg

LmiXj8TsuoUzTwycyItAsbUafC7wpj0n.jpeg

Mooie foto's!

Met je CO2-vraag kan ik je helaas niet helpen, ik gebruik zelf alleen bio-CO2

je zou (tijdelijk) easy-carbo kunnen gebruiken om het gebrek aan co2 op te vangen.

ikzelf heb een 10kg cilinder onder me bak staan kost �45+�100 statiegeld zit een oude JBL regelaar met magneet ventiel op en een atomizer setprijs zou wel onder de �250 moeten blijven als je het statiegeld niet mee telt.

dual-stage regelaar bij CO2-art zit rond de �100
atomizer �10 op evilbay
magneetventiel los is iets van �50 als het niet bij je regelaar zit
checkvalve �10-�20 btje afhankelijk van het merk

themigeco zei:
Ik heb onlangs mijn CO2 verkocht, hij functioneerde niet zoals ik wou.
Ik heb nu 200/250 euro te besteden, en alhoewel ik weet dat een nieuwe set prijziger is doe ik toch een beroep op jullie; enig idee waar ik een leuke betaalbare set incl. Magneetventiel kan uithalen?
dan eerst eens achterhalen wat de oorzaak was dat je niet tevreden was met je co2 set
aan de hand daar van een set samenstellen die niet dat probleem heeft
co2art http://www.co2art.co.uk/?gclid=CMq83Nb51ssCFVG6GwodSlYG
is een mooi begin prijzen zijn meer als redelijk

groet

jaap

Hoeveel discussen heb je eigenlijk ??? Ik jan het niet goed zien, maar ik dacht er op een filmpje een stuk of 14 te tellen. Ik kan het mis hebben hoor ! Maar het lijken mij er erg veel, zelfs in zo'n groot aquarium. Vooral omdat je er ook nog vissen bij hebt. Vuistregel is toch ongeveer 50 liter per discusvis ??? Of gaat dat wel goed bij je ? Vervuilt de bak niet heel snel ?

@ flipper;
Dat was eigenlijk dat ik er geen reet van snapte, in mijn directe omgeving heb ik geen vrienden of kennissen met dezelfde hobby, ik ben sowieso niet iemand die gauw andere lastig valt en wil het te vaak te graag zelf uitvogelen, met soms dus zon opwelling 'ik gooi dat ding op marktplaats!'

Ben nu weer even bezig met de DIY CO2 kit, das even een fijne overbrugging tot ik beter kan..

@Crash Cowboy;
Het zijn er in totaal 13, en dat gaat prima,
Mijn waardes zijn aldoor stabiel en gezond, ik hevel 2 x per week de bodem af en doe iedere zaterdag of zondag (ligt aan de kater haha) zon 30 � 40 % water verversen.

O, tevens iets leuks om te delen, ik had zo eigenlijk iedere twee � drie dagen eitjes van de Cory Aeneus tegen de ruit plakken, de discussen vonden deze natuurlijk heerlijk,

Maar wat zag mijn oog vanmorgenvroeg!?
Juist een kleine nieuwe aanwinst die al blijkbaar heel wat overleeft heeft.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=jmN1r3Pitms[/video]

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan