Wat is er nieuw

MP Eheim incpiria 400 toverballenbak ( discus) van sterrekind

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sterrekind
  • Startdatum Startdatum
Update misschien...klinkt raar geen discus man zelf maar toch blijf ik erna kijken..ben enorm te spreken over je inrichting

Ja hier weer een kleine update van de bak. De plant is inmiddels een stukje groter ( en foeilelijk, maar de vissen vinden het geweldig om er tussendoor te wapperen dus laat ik hem nog maar even staan)

De foto's zijn genomen zonder flits, en ook heb ik niets met de kleur gedaan, de led-verlichting bij zonsondergang ( meer blauw en rood) maakt dat de visseen bijna neonkleurig zijn.

RwITpFK-hXXm_yskhYxmMR3CvITe2qFT.jpeg

ip5myd.jpg

Bedankt voor het kijken 🙂

Je vissen ziet goed uit :thumbs: Maar LED,ik zal er nooit aan wennen

Ik wil nooit weer anders! De bak ziet er echt veel frisser uit, maar ik kan me voorstellen als je wildvang hebt, of gewoon de "normale" kleuren dat je kiest voor tl verlichting.

Deze foto's zijn trouwens net genomen, tijdens de zonsondergang. Overdag is het licht witter, en kleuren de vissen niet zo neon op 🙂

Dank je wel 🙂

Afmetingen zijn 1.30 x 55 x 65

Dit is de 400 liter versie van Eheim

Mondeo zei:
Je vissen ziet goed uit :thumbs: Maar LED,ik zal er nooit aan wennen

Jawel, als je eenmaal de juiste hebt gevonden. 😛
Ik wil niet anders meer; De rimpel-effecten en duidelijke schaduwpartijen zijn prachtig om te zien. Dat krijg je niet voor elkaar met tl.

Heb jij ook led in jouw bak Melvin? Ik dacht echt dat ledverlichting op een blackwater een vlag op een modderschuit zou zijn maar ik slik die opmerking dan heel snel weer in!

Ik wil er geen discussie van maken,aangezien het een fotoalbum is.Maar met tl kun je prima uitlichten,rimpeleffect en schaduw heb ik ook gemaakt.Het kan wel,als je maar weet hoe.

Nou, ik heb altijd tl gehad boven mijn oude 200 liter bak (True-Light), maar ik kreeg er geen duidelijke rimpel-effecten in, hoe ruig het wateroppervlak ook bewoog. Tevens zijn de schaduwen nooit zo duidelijk zichtbaar als bij led.
Misschien dat er indedaad een foefje voor is om het wel te krijgen, maar ik kan mij niet voorstellen dat het effect zo duidelijk is als bij led.

Sterrekind: ik heb boven mijn bak 1 Eheim PowerLED hangen.

Super mooi, zou in de toekomst ook wel zoiets willen

Memmo zei:
Prachtige vissen.
Kan je volgend keer ook een totaal van je bak posten?

Ja hoor, ik zal straks weer een totaaltje maken , na het verversen 🙂

Dank je wel Gerrit

JnMJUbpF6AUu7-YSYljQl3Z9-SDZu6qV.jpeg

JnMJUbpF6AUu7-YSYljQl3Z9-SDZu6qV.jpeg

Wauw vind ze echt zoo gaaf en doe mij maar led verlichting. Kan tegenwoordig makkelijk na mijn idee, maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening.

Hele mooie discussen. Ze zijn groot ook he? Gezien de verhoudingen met de kardinaaltjes en de bak in het totaaltje. Ik zou nooit gezien hebben dat hij 1.30 mtr is, dankzij die joekels.... 🙂

Prachtige discussen, mooi van formaat!

Wat een schitterende bak zeg! Je vissen vind ik ook erg mooi. Ik ben sinds kort ook met de discushobby begonnen en zit met open mond naar jou album te kijken. Geweldig!

Gr Robin

zo dat zijn mooi vissen zeg is dat ik geen plaats meer heb voor nog een bak maar anders wist ik het wel

groet

jaap

Vind je eerste inrichting toch net iets mooier maar dat is persoonlijk..Ziet er verders allemaal erg gezond uit. Van welke heb je nu jongen (kleur namen zeggen me helaas weinig)

Prachtige bak! Welke LED lampen heb je boven de bak?

Mooie bak en mooie vissen!

Hoe heet dat hout?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan