Jeppo
Well-known member
- Lid geworden
- 23 maart 2005
Zo'n aquarium wil je toch niet.
Want?
Zo'n aquarium wil je toch niet.
Ziet er toch niet uitWant?
@AF-Beheer een jaar lang verbannen lijkt mij wel toepasselijk, alvast bedankt.Ziet er toch niet uit
Is goed hoor maar dan ook Christian mee bannen ivm het melden.@AF-Beheer een jaar lang verbannen lijkt mij wel toepasselijk, alvast bedankt.
Ja dan begint iedereen over hoe vies je bak is en dat je eens de bak moet verschonen en dat je eigenlijk geen dieren zou moeten houden als je niet van plan bent ze te verzorgen.Wie wil er nu zo'n bak?
Ik zie alleen maar sprietjes (toch @sschot?).
Als ik mijn HN zo laat zien zal iedereen beginnen over EI.
En kijk hoe troebel.
Bekijk bijlage 300265
Ziet er toch niet uit
Kort lontjeIeder z'n ding toch? Een B1 aquarium is voor veel mensen een stuk interessanter en mooier dan wat jij voor elkaar probeert te krijgen. Die zeggen misschien hetzelfde over jouw bak.
Je hoeft het niet allemaal mooi te vinden, maar uit iedere tak van de hobby kan je iets leerzaams halen. Om het dan af te doen zoals jij doet, komt het nogal bekrompen over.
Wat betekend dat? Blackwater?Een B1 aquarium
Volgens mij is B1 volgens de NBAT een zeewater aquarium. Ik geloof dat blackwater/biotoop A3 is.Wat betekend dat? Blackwater?
Je hebt gelijk (uiteraardVolgens mij is B1 volgens de NBAT een zeewater aquarium. Ik geloof dat blackwater/biotoop A3 is.
Edit: Bij de BBAT is speciaalaquarium wél B.
Kort lontje
Wat betekend dat? Blackwater?
Volgens mij is B1 volgens de NBAT een zeewater aquarium. Ik geloof dat blackwater/biotoop A3 is.
Edit: Bij de BBAT is speciaalaquarium wél B.
Ik kom er echt nooit. haha ik moet je eerlijk bekennen ik weet ook niet eens waar hier in het dorp er 1 is 😀Vermoedelijk een plek waar ik net zo min kom dan jij er komt.
Leuk "speelgoed"!
Hoe kom ik hier nou weer verzeild?Vermoedelijk een plek waar ik net zo min kom dan jij er komt.
Leuk "speelgoed"!
Door een fout van mij, had gereageerd in het verkeerde topic en dat bericht heb ik verwijderd toen ik dat ontdekte.Hoe kom ik hier nou weer verzeild?
See rummy nose tetras, blue rams, pencil fish, green neons, checkerboard cichlids and others in their natural habitat. Hemigrammus bleheri, Microgeophagus ramirezi, Hemigrammus rhodostomus, Petitella georgiae, Hemigrammus stictus, Hyphessobrycon simulans, Dicrossus filamentosus
Dit zijn dus één van die dingen die ik wel vaker probeer te zeggen dat wij onze bakken feitelijk te schoon houden. In het algemeen zijn vissen sterker als dat aangegeven wordt. De meeste ingerichte bakken hebben feitelijk niets te maken hoe het in de natuur er uitziet. Het is met name de commercie die stelt dat een bak helder en voorzien moet zijn van ongehavende planten. Pas dan is de bak gezond volgens hen. Dat terwijl het eigenlijk andersom is. Maar het ijdele oog wil nu eenmaal wat moois en helders zien. Een gezonde bak mag feitelijk zelfs een kleurtje in het water hebben. Ik heb eerder een vraagteken bij een kraakheldere bak als bij een bak met gekleurd water.Ik ben ze nu aan het bekijken maar 1 conclusie kunnen we alvast trekken. Onze biotoop bakken mogen veel rommeliger en de witte watten kunnen eruit 😀
Maar dit is wel de natuur. Wij zelf maken van een aquarium een onderwaterparadijsje wat totaal losstaat van hoe onze vissen eigenlijk in de vrije natuur rondzwemmen. Ik persoonlijk vind een natuurgetrouwe inrichting wel mooier. Maar goed, da's iets wat nu eenmaal verschilt per persoon.Ziet er toch niet uit
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.