Wat is er nieuw

Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort

Laatst bewerkt:
Nou, geen idee dan, ach dan post ik af en toe lekker dubbel… kom ik ook eens hoog in de ranglijst.. 🙂

Nou, geen idee dan, ach dan post ik af en toe lekker dubbel… kom ik ook eens hoog in de ranglijst.. 🙂
Vijf overtredingen leveren een
Sport Yellow Card GIF by Groene ster
op :DD :DD ;))

Geef ff de oplossing dan, o nee dat hoef ik van jou niet te verwachten…..
Nee en dat klopt helemaal maar ja aangezien er verder niemand tot nu last van heeft ben ik bang dat het probleem niet aan deze kant zit. Mocht het aanhouden dan kun je dat altijd melden en andere leden natuurlijk ook.

Ik loop vandaag met regelmaat hier tegenop als ik bij nieuwe ongelezen berichten (belletje rechtsboven) klik.

Schermafbeelding 2026-02-21 124104.png

Ik heb dit ook gemeld bij Marcel maar die is nu bezig met een welverdiende vakantie maar hij zal dit dan wel zsm oppakken.

Zelfs reclame die de AdBlocker doorbreekt.
Ik heb gemeld dat donateurs reclame te zien krijgen terwijl dat natuurlijk niet mag maar dat geldt niet voor leden die geen donateur zijn want die krijgen natuurlijk wel bepaalde reclame te zien.

mbt reclame voor donateurs, ik heb wat gedoe met bepaalde instellingen, net eea aangepast, hoor graag of dit het probleem oplost...

Het forum is niet meer te lezen met de huidige hoeveelheid reclame
ik ben geen donateur maar log wel altijd netjes in
in deze draad wordt dan overigens weer geen reclame getoond

Het forum is niet meer te lezen met de huidige hoeveelheid reclame
ik ben geen donateur maar log wel altijd netjes in
Ik zal het melden Bart maar marcel is op vakantie dus ik weet niet hoe snel hij kan en zal reageren.

Zijn er meer leden die verschil in de hoeveelheid reclame zien?

Ik moet zeggen dat het sterk per browser verschilt hoeveel reclame er doorkomt. Sinds een tijdje gebruik ik Brave als browser en die weet dit forum (met de juiste instellingen) 100% reclamevrij te houden. 🙈 Dat betekent natuurlijk ook 0 inkomsten voor het forum. Maarja, zonder die blokkering is het te veel van het goede...

Ik moet zeggen dat het sterk per browser verschilt hoeveel reclame er doorkomt. Sinds een tijdje gebruik ik Brave als browser en die weet dit forum (met de juiste instellingen) 100% reclamevrij te houden. 🙈 Dat betekent natuurlijk ook 0 inkomsten voor het forum. Maarja, zonder die blokkering is het te veel van het goede...
Hm. Brave kende ik nog niet.. toch eens testen op de iPad.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan