Wat is er nieuw

Nieuwe forum software vragen, fouten, verbeteringen enzovoort

En ja, daar gaan we weer. Alsof er af en toe een automatische update of troll binnen sluipt die aan de instelling zit? De posts komen weer dubbel. Die melding linksonder was een tijdje weg, maar zodra die er weer zichtbaar is gebeurt dit dubbel posten.
IMG_0364.png

Marcel doet wat hij kan Albert maar is op vakantie en daar is het internet niet altijd wat je mag verwachten.

Marcel doet wat hij kan Albert maar is op vakantie en daar is het internet niet altijd wat je mag verwachten.
ja, dat weet ik, maar waarom zorgen jullie als beheer niet voor een back-up voor Marcel, zodat die ook eens ongestoord op vakantie kan? En dan bedoel ik iemand met verstand van zaken die dan ff aan de knopjes kan draaien, of heeft Marcel het alleen recht om dingen aan te passen?
Zomaar een vraag uit nieuwsgierigheid.

Ja Marcel is de man die achter de schermen dat soort technische zaken doet. Vroeger toen Lex er nog was deed die dit veelal maar goed dat is al jaren geleden.

Ja dat snap ik dat Marcel dat is, maar toch lijkt het me handig dat iemand er nog wat meer vanaf weet dan alleen maar een knopje om een post te verwijderen ofzo.. Marcel kan ook een keer langere tijd uitvallen toch? Wat niet te hopen is natuurlijk. En dan is het forum een ‘drijvend object op de grote oceaan zonder stuurman’.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan