Wat is er nieuw

nieuwe plantenbakje welk producten

• Onderwerp starter Onderwerp starter malawi22
  • Startdatum Startdatum
colombo flora-grow co2 indicator

Ik heb deze gekregen van iemand die hem pas nieuw had gekocht maar zijn aqua weg deed.

Nu mijn vraag is hoeveel druppels van de co2 flesje wat er bij zit moet je erin doen vooral eer dat hij in de visbak mag doen.

Dat zal je misschien via de site van de fabrikant moeten nagaan.
Bij JBL is het 35 druppels.
Maar ja dat is misschien niet bij ieder merk gelijk.
Kijk maar even op de site van Colombo.

bedankt voor de info heb hem juist in de visbak gehangen en nu morgen gaat de co2 voor eerste keer draaien in de bak moog je de co2 darmen kort maken zodat ze extra spannen in plaats dat ze zo los hangen?

ik ken de set niet en weet niet wat je precies bedoelt.

Oh je bedoeld het co2 slangetje denk ik als ik de foto bekijk.
Ja die kun je inkorten lijkt me als die te lang is.
Pas wel op dat door de spanning de slang niet los kan raken. Ik zou wel iets aan speling houden dus.
De lengte van dat slangetje heeft verder geen invloed lijkt me.
Kan me voorstellen dat je een hangend stuk slang niet mooi vind.

Beste iemand ervaring met de bellenteller van hs aqua moet je deze helemaal vullen met water tot bovenkant dopje of gewoon in de helft ik heb in de helft gedaan weet niet of dat juist is of niet ik zie je de bellen wel uit het schuinen deeltje komen in de bellenteller maar zie je dan niet in de taifun draaien het is de eerste keer dat gebruik maak van het co2 systeem dus. En heb de co2 heel lichtjes open gedraaid

Zit er geen handleiding bij waar dat instaat dan??

Hij werkt hoor ik zie de bellen in de taifun komen nu en de bellen komen langs boven kant uit dus denk dat alles in orde is nu qua werking?

Morgen moet eens kijken voor een pompje dat heel water laat door draaien want zie dat bellen nu blijven liggen aan bovenkant van de taifun want hij staat nu in de hoek tegen over de pomp maar als hem langs voor zet dat vind ik persoonlijk helemaal niet mooi dat het ding daar staat.

aan wat zou dat kunnen liggen dat mij bellenteller van hs aqua altijd schuin gaat hangen hij hang vast met zuignap maar gaat altijd schuin hangen? iemand hier nog probleem mee kan dat kwaad of mag zo laten zijn

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan