Friesian
Well-known member
Alvast een begin gemaakt. Maar zal wel het einde zijn van een complete mislukking.
Of Sluiers zoals ik al eerder heb aangegeven en er zijn mooie kunstplanten te koop waar ze dus vanaf blijven.En anders ga je toch malawi's houden?

Intratuin. Breuksteen. Wel eerst ff gebeld, vijver afdeling.Succes André! Waar heb je die stenen vandaan? Zoek ook nog zulke stenen namelijk![]()
Euhh, ik was al bezig met dubbele tekst te wissen die automagisch verschijnt.Kun je weer aan de slag Andre.

Wat voor een bodem is dat?Even een foto-update. Verwarming in bak is in gebruik. Temperatuur water 22°C.
Bekijk bijlage 395230
Dat eerste klopt, maar misschien moet je ff een gereedschapwagen aanschaffen voor een leesbril. 😀Ik zie die skimmer en ik heb hem ook of beter gezegd de tweede al maar telkens heb ik ik dat die vlotter lastig vanzelf omhoog gaat en dat ie dan ook veel lucht aanzuigt.
Dus dat wordt weer een nieuwe leesbril?Ja nou ik heb een leesbril maar de eerste vertoonde dat en ik dacht dan maar een nieuwe maar ook bij de nieuwe gaat de vlotter niet lekker vanzelf omhoog en zuigt dan veel lucht en als hij dan aanstaat dan pompt ie allemaal lucht de bak in.
Denk eerder een andere skimmer.Dus dat wordt weer een nieuwe leesbril?
Ik zou eerder denken aan een nieuwe gereedschapwagen.Denk eerder een andere skimmer.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.