Ik ken ze verder ook niet, maar zijn wel aardig aan het adverteren, althans komen bij mij op Instragram vaak voorbij.Volgens mij kopen en verkopen, geen voorraad, weinig tot geen service. Zou er zelf niet snel iets bestellen, geeft mij te weinig vertrouwen
Geen keurmerk en geen inschrijving KvK dus ik zou overslaan met deze wetenschap. Het kan vaak goedgaan maar ja als het misgaat......................................
Die automatische scanners zijn wel ruk hoor.Geen keurmerk en geen inschrijving KvK dus ik zou overslaan met deze wetenschap. Het kan vaak goedgaan maar ja als het misgaat......................................
Coolblue scoort daar 'maar' een 8 en Amazon.nl zelfs een 6. Webshopchecker.nl zegt dus niet al wat, maar kan een indicatie geven om evt wat extra onderzoek te doen maar zou daar niet blind op vertrouwen.
Ik bestel er ook regelmatig en nog geen slechte ervaringen gehad. Via de Duitse website van hun is het ook prima te doen en heb je soms weer andere aanbiedingen.Zojuist is het aquatlantis aquarium met meubel bezorgd. Keurig ingepakt en de chauffeur heeft hem zelfs even naar binnen gebracht met mij. Zondagavond om 2300 uur ofzo besteld en nu dus vrijdagavond bezorgd vanuit Oostenrijk. Helemaal intact aangekomen.
Dat is iets waar de zaak weinig aan kan doen denk ik, althans dat heeft weinig met de zaak van doen en ik zou voor garantie dan even contact met ze opnemen.Ik heb mijn aquatlantis hier begin dit jaar ook gekocht en het is nu al lek , heb veel problemen gehad. eerst waren er krassen op het meubel. toen ging de adaptor kapot en nu dus lek aan een kitrand .
Dat is iets waar de zaak weinig aan kan doen denk ik, althans dat heeft weinig met de zaak van doen en ik zou voor garantie dan even contact met ze opnemen.
Ik heb contact opgenomen maar ze reageren niet direct terug. wat dat betreft zijn ze moeilijk te bereiken. je kan ze ook niet even bellen. ze hebben wel goedkope prijzen . ik kocht mijn aquatlantis spledid 240 daar begin dit jaar nog voor 400 euro compleet met meubel. maar wat heb je eraan als het allerlei problemen heeft. ik begin te vermoeden dat het de maandag morgen modellen zijn die hun verkopen.Dat is iets waar de zaak weinig aan kan doen denk ik, althans dat heeft weinig met de zaak van doen en ik zou voor garantie dan even contact met ze opnemen.
Ik hoop niet dat je er problemen mee gaat krijgen. bij mij kwamen ze ook pas later.Alles in orde, mijn nieuwe bak kan worden ingericht 👍 120x50x70
Was ff werk maar alles zit in elkaar. Tot zover kan ik olibetta ook aanbevelen.
Ja dat denk ik ook en het is inderdaad lastig als je geen contact kan krijgen.Hoe bedoel je ? Olibetta zal het dan toch moeten oplossen? ik heb het aquarium bij hun gekocht
Ja dat is niet prettig inderdaad. de onder meubel gaat er nu ook al aan. dat is spaanplaat en zet uit van het vocht. die plaat zal dus ook vervangen moeten worden.Ja dat denk ik ook en het is inderdaad lastig als je geen contact kan krijgen.
Was het maar zo, het was echt om te wenen. Bij dachser konden ze er ook wel niet om lachen, nog geen 20min later na de mail die ik moest sturen na het telefonisch contact werd ik al terug gecontacteerd met excuses en dat ze de chauffeur reeds gebeld hadden, en dat er fouten gemaakt zijn, maar dat het kwaad geschied was en dat ze aan de hand van de foto's al konden zien dat de transportschade te groot was.Apart hoe dat kan verschillen, de chauffeur die bij mij kwam deed super voorzichtig en hielp zelfs met de boel naar binnen tillen. Daar hebben we op zijn aanraden nog de doos geopend om te kijken of alles heel was. Zo niet dan kon hij alles meteen weer meenemen. Wat mij betreft helemaal prima vanuit Dachser dus.
Heb jij enige bron hiervan, die je verhaal versterkt?Die bakken zijn restanten die goedkoop worden verkocht aan opkopers, niet passende glasplaten e.d. vandaar ook geen enkele service
Grote onzin wat je verteld als het aan mij ligt.Die bakken zijn restanten die goedkoop worden verkocht aan opkopers, niet passende glasplaten e.d. vandaar ook geen enkele service
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.