oh da werkt wel zo te zien suc6 met de kweekborstelen
Mijn ervaring is natuurlijk niet erg groot, maar bij mij gaan de 3 resterende plantenbakken er toch ook uit hoor, omdat ze toch niet mooi te houden zijn-en ja ik heb ze ook al overdosissen voedingscapsules gegeven. Hier is het ook bruine/baardalg-galore op de bladeren, in de bak zelf niks. Voor de zwemruimte én minieme kans op verwondingen zal het ook niet slecht zijn.Er zijn je al vele voor gegaan met allerhande planten toestanden icm sluiers maar ik ben er nog nooit eentje op het forum tegen gekomen die planten spik en span houden met sluiers. Hele CO2 installaties maar planten en algen frustraties zijn voor de meeste te veel geworden.
https://www.a-zanimals.co.uk/fish-for-hire/Ze kunnen voor zo’n scene gewoon wat vissen bij de LFS halen, je weet nooit hoe ze zo’n set met requisiten inrichten. Voor hetzelfde geld zitten diezelfde beesten weer riant in een grote bak in het tuincentrum of zo.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.