Deze om precies te zijn, werd geleverd binnen 4 dagenwelk type stromingspompje is het?
Niet echt representatief, beetje overbelicht en mijn water is nog steeds wat groenigeen kort filmje van je totaal plaatje
Heb je toch een beetje het idee nog dat je een groene bak hebten mijn water is nog steeds wat groenig
Dank je, ja klopt, nog één keer verversen en dan is het weer helderMooi plaatje zo Patrick, 1 reguliere waterverversing en je water is niet groen meer 👍
Je had het de eerste dag moeten toen de meeste druppels erin moestenHeb je toch een beetje het idee nog dat je een groene bak hebt![]()
Dank je, en ja, komt zeker goed.Leuk ingericht hoor en dat komt vast allemaal goed daar.
@Killerfishniet goed dimbaar dus ik moet ff wat anders zoeken,
Hoop van harte geen blauwBruin en dan groen dus ik vraag me af wat er na groen gaat komen😉
Staat er leuk bij Patrick en je weet dat dit soort bakken in de regel niet algvrij zijn maar daar kies je dan ook voor natuurlijk.
In de regel veranderd bruin vaak naar groen, het extra licht draagt daar wel aan bij vermoed ik.Bruin en dan groen dus ik vraag me af wat er na groen gaat komen😉
Staat er leuk bij Patrick en je weet dat dit soort bakken in de regel niet algvrij zijn maar daar kies je dan ook voor natuurlijk.
Dat gebeurd niet zomaar, ik heb het iig nog nooit gehad in al die jaren.Hoop van harte geen blauw![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.