Mark D
Well-known member
- Lid geworden
- 27 oktober 2019
- Leeftijd
- 62
Ik heb niets met planten, dwz, niets met planten in mijn aquarium. Maar ik heb wel iets met mijn rozen. Specifiek mijn Ingrid Bergmannen , waar ik elk jaar weer naar uitkijk hoe ze gaan komen en er best wel een beetje trots op ben hoe prachtig ze er steeds weer zijn. Misschien totaal een open deur en weet iedereen dit al lang, voor mij was het nieuw. Bij aquarium verversen liet ik altijd het water gewoon in de tuin lopen. Mijn gras gaat wat achteruit, behalve op de plekken waar de slang van het aquarium heeft gelegen, ik zag daar juist daar dat het gras herstelde.
Tuuuurlijk, stom van mij, in dat oude water zitten alle meststoffen die het gras best kan gebruiken. Nu dan ook maar eens de Ingrid Bergmannen dit water gegeven ipv water uit de kraan. Dit is de tijd dat ze weer op komen, en het is echt een verschil tov vorig jaar. Grote trossen en een hele mooie groene sterke groenpartij. Ik kan het niet als een wetenschappelijk experiment bewijzen natuurlijk, maar ik denk echt dat dit beter werkt dan kunstmestkorrels of helemaal niets doen.
gr
Mark
Tuuuurlijk, stom van mij, in dat oude water zitten alle meststoffen die het gras best kan gebruiken. Nu dan ook maar eens de Ingrid Bergmannen dit water gegeven ipv water uit de kraan. Dit is de tijd dat ze weer op komen, en het is echt een verschil tov vorig jaar. Grote trossen en een hele mooie groene sterke groenpartij. Ik kan het niet als een wetenschappelijk experiment bewijzen natuurlijk, maar ik denk echt dat dit beter werkt dan kunstmestkorrels of helemaal niets doen.
gr
Mark