Friesian
Well-known member
Bedoel je hiermee de lumen of de Kelvin?Als je geen CO2 gebruikt, komt er teveel licht van Juwel balken af. Als je wél met CO2 werkt, is het vaak aan de lage kant.
Bedoel je hiermee de lumen of de Kelvin?Als je geen CO2 gebruikt, komt er teveel licht van Juwel balken af. Als je wél met CO2 werkt, is het vaak aan de lage kant.
Kelvin is de lichtkleur.Bedoel je hiermee de lumen of de Kelvin?
Lichtkleurtemperatuur om precies te zijn.Kelvin is de lichtkleur.
Dat weet ik maar vond bij mijn Juwel de 9000 K erg fel.Kelvin is de lichtkleur.
Ik zie dat er behoorlijke stroming is..visjes moeten hun best doen om tegen de stroming in te komen...wel wil ik een spraybar installerenEerst zorgen dat je doorstroming op orde is anders gaat je plantenvoeding niet overal aankomen. en ligt het volgende probleem.. blauwalg om de hoek te wachten. Daarna kijken of je nog steeds een probleem hebt.
helemaal eensEerlijk gezegd, vind ik wat ik van de javavaren zie er ook niet echt gezond uit zien.
wat zou een goed extern filkter zijn? Ik heb onder het aquarium geen ruimte..Juwel verlichting te licht ?¿?? Eerder andersom zou ik denken. Je plantenvoeding is niet goed zo. Plantedbox all in one gebruiken. Geen gedoe poeders enz. Zelf zou ik over stappen op een goed extern filter waar je ook medium in kwijt kan zoals bio home.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.