En dan plots gaat het goed fout, de vossekop deed het al enkele dagen slechter, de vis is ook al een jaar of 10 oud dus ik dacht er niet zoveel van. Gisteren had hij plots allemaal vlekken als beetjes en de school kardinaabaarsjes was niet te bekennen. Vanmorgen lag de vossekop dood in de bak en verschillende van de baarsjes hebben het beduidend moeilijk. 1 heeft niet overleefd helaas. De anderen beginnen nu wat te bekomen heb ik de indruk. Aan de garnalen en de Salarias is niets te merken. Ook de anemoon is doen gewoon zijn ding.
Aan de waterwaarden is niet Direkt iets te merken . NO2 was 0, No3 en Po4 zijn altijd te hoog. De afschuimer is ook helemaal van slag, dan geeft hij niets om enkele minuten later over te lopen.
Geen idee wat er fout is gegaan, is het met het inzetten van de nieuwe dieren, heb ik per ongeluk een vreemde stof in het water gebracht,...?
Geen idee wat ik nog kan doen nu, ik heb nog water gemaakt voor een verversing moest het nodig zijn voor de rest is het bang afwachten.