Wat is er nieuw

Reef@home43

IMG_1032.jpeg

Na anderhalve week. Lichtjes bruine alg

Aron,

Misschien nog ff een tippie. Is het een idee voor jou om mogelijk je stenen meer centraal in je bak te zetten? Ik zie hier veel voordeel van in mijn bakken. Mijn vissen gaan erachterlangs, onderdoor voorlangs etc., en hebben zo een extra schuilmogelijkheid achter de stenen om te schuilen.

Verder weer lekker bezig man 👍.

Aron,

Misschien nog ff een tippie. Is het een idee voor jou om mogelijk je stenen meer centraal in je bak te zetten? Ik zie hier veel voordeel van in mijn bakken. Mijn vissen gaan erachterlangs, onderdoor voorlangs etc., en hebben zo een extra schuilmogelijkheid achter de stenen om te schuilen.

Verder weer lekker bezig man 👍.
Goede tip! Ik moet sowieso nog stenen erbij dit is echt te weinig.. ik twijfel eventueel zelfs een deel rifkeramiek te doen in de toekomst

EB72975C-228F-460D-8188-1812D8E84186.jpeg

Het bietje alg wat er was begint groen te worden..

Enige toevoegingen niteout als start bacterien en special blend als 2e. Verder laat ik het lekker oo zijn beloop, en voeg ik alleen KH bij als het zakt

Dit is eigenlijk een leuke fase, die je nu niet wilt. 🙂

Je wilt liever een stabiele bak, maar als je die straks hebt dan denk je terug aan deze fase en is het eigenlijk wel grappig. Er komt enorm veel alg, maar over een paar weken is je steen weer witter.

Veel plezier.. lekker laten borrelen. Elke week die het extra negeert is heel veel waard.

Dit is eigenlijk een leuke fase, die je nu niet wilt. 🙂

Je wilt liever een stabiele bak, maar als je die straks hebt dan denk je terug aan deze fase en is het eigenlijk wel grappig. Er komt enorm veel alg, maar over een paar weken is je steen weer witter.

Veel plezier.. lekker laten borrelen. Elke week die het extra negeert is heel veel waard.
Absoluut! Alleen heb ik grote zak maxpect spheres erin en is dit steen niet helemaaaaal dood, dus verwacht niet dat het een grote algen bom wordt

Waardes vandaag:

Bijlagen

• IMG_1096.jpeg
    IMG_1096.jpeg
    103.1 KB · Weergaven: 13
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan