Het begin is er.
Waarom die led helemaal uit elkaar?Bekijk bijlage 390086Bekijk bijlage 390087Bekijk bijlage 390088
En nieuwe led.. vanmiddag de 4e erbij en dan basta
Goede tip! Ik moet sowieso nog stenen erbij dit is echt te weinig.. ik twijfel eventueel zelfs een deel rifkeramiek te doen in de toekomstAron,
Misschien nog ff een tippie. Is het een idee voor jou om mogelijk je stenen meer centraal in je bak te zetten? Ik zie hier veel voordeel van in mijn bakken. Mijn vissen gaan erachterlangs, onderdoor voorlangs etc., en hebben zo een extra schuilmogelijkheid achter de stenen om te schuilen.
Verder weer lekker bezig man 👍.
Nieuwe led pads.. Met de oude voedingen (300w max meanwells)Waarom die led helemaal uit elkaar?
Absoluut! Alleen heb ik grote zak maxpect spheres erin en is dit steen niet helemaaaaal dood, dus verwacht niet dat het een grote algen bom wordtDit is eigenlijk een leuke fase, die je nu niet wilt. 🙂
Je wilt liever een stabiele bak, maar als je die straks hebt dan denk je terug aan deze fase en is het eigenlijk wel grappig. Er komt enorm veel alg, maar over een paar weken is je steen weer witter.
Veel plezier.. lekker laten borrelen. Elke week die het extra negeert is heel veel waard.
en is dit steen niet helemaaaaal dood,
JaZelfde steen als voor de crash?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.