Wat is er nieuw

Reefer 200 zeepaardjes

Nou nakweek zeepaardjes. Wat een drama..
uiteindelijk een paar maanden geleden 3 paartjes besteld in belgie. Hadden stroomuitval gehad en dieren verloren.. hoop gedoe..

Maar sinds dit weekend zijn er 6 erectus paardjes

IMG_4189.jpeg
IMG_4191.jpeg

Zeer fraaie dieren Aron 👍.

Leuk en kan dat met steen want ik las dat ze zich snel bezeren.

Jahoor. Dit zijn redelijk gladde stenen (arka branch en dutch reefrock)
Beide handmade… niet natuurlijk gesteente

En ze kunnen best wel wat hebben, beetjes zijn best sterk met hun staatt als je ze om je pink laat vasthouden, best grappig

Gaaf man, mooie beloning 😊.

Leuk man !
Ga je ze zelf verder opkweken ?

Zag vandaag op tv een dierenduim waar 114 waren en geboren en maar liefst 99 hebben het overleefd terwijl dat in de natuur maar 0,1 % zou zijn.

Zag vandaag op tv een dierenduim waar 114 waren en geboren en maar liefst 99 hebben het overleefd terwijl dat in de natuur maar 0,1 % zou zijn.

Oh! Wat doe je met 50 zeepaardjes? Wel echt superleuk. Zijn ze moeilijk te houden?

Edit: net gelezen, wat een verzorging. Hoe zorg je ervoor dat ze voldoende eten? Ik lees drie keer per dag levend voer? En misschien zeeveulens nog vaker voeren?

Laatst bewerkt:
Oh! Wat doe je met 50 zeepaardjes? Wel echt superleuk. Zijn ze moeilijk te houden?

Edit: net gelezen, wat een verzorging. Hoe zorg je ervoor dat ze voldoende eten? Ik lees drie keer per dag levend voer? En misschien zeeveulens nog vaker voeren?
Nakweek erectus zijn de minst moeilijke te houden.

Wel minimaal 3x per dag voeren, hier krijgen de volwassen paardjes uitsluitend diepvries voer (mysis / artemia)

Babies moeten de hele dag door gewoon eten hebben, helaas kwam deze batch als verrassing dus heb ik geen artemia kweek.. en is ook ons eerste keer

Ik denk dat 50% nu nog levend is, We doen ons best

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan